• Sprzęt GIANT TRANCE X3

Sudety - Rychlebskie Ścieżki dzień 3

Czwartek, 19 kwietnia 2012 · dodano: 24.04.2012 | Komentarze 3

Myślę, że każdy powinien choć raz tam pojeździć. Ja napewno tu wrócę. Opis myślę, że jest zbędny i fotki wystarczą.

Rychlebskie Ścieżki i wszystko jasne © rtut

Rychlebskie Ściezki - zaczynamy od najłatwiejszej czyli... © rtut

... ścieżką biegnącą wzdłuż czarnego Potoka. © rtut

Na tej ścieżce jedzie się szybko to i prtzyjemnie © rtut

Wracam do Czarnej Wody w celu uzupełnienia zapasów ekwipunku i ziuuu tam do góry... © rtut

Podczas wspinaczki mijam mnóstwo urokliwych potoków © rtut

No to zaczyna się poważniejsza jazda wjazd na ścieżkę Dr. Wiessnera © rtut

Coraz wyżej i wyżej łatwo nie jest bo co jakiś czas mży deszczyk i jest bardzo ślisko © rtut

Odpoczynek przy kamieniu upamiętniającym Dr. Wissnera, który był szefem Morawsko - Sudeckiego Stowarzyszenia Górskiego i pomysłodawcą ścieżek łowieckich z Czarnej Wody na Sokoli Wierch. © rtut

Przyjemności trzeba umieć stopniować wybieram łatwiejszy szlak Tajemny © rtut

na ścieżce tajemny © rtut

Po Tajemnym troche wspinaczki i znowu w dól. Tym razem ścieżka Prokletny © rtut

Prokletny zaliczony jedziemy na najtrudniejszą ścieżkę Wales © rtut

W drodze na Wolesa niestety poddałem się i bardziej prowadziłem rower niż wjeżdżałem ale było warto bo... © rtut

..ten widok wynagrodził mi wszelkie trudy wspinaczki na Sokoli Wierch © rtut

Widok z pod Sokolego Wierchu na Czarną Wodę teraz pozostało tylko zjeżdżać i zjeżdżać. © rtut

Po Walesie przyszedł czas na Biskupski © rtut

Potem Biskupski przechodzi w czarnego Wieloryba - najnowszą ścieżkę © rtut

Końcówka Wieloryba najfajniejszej ale szkoda, że tak krótkiej ściezki. © rtut