• Sprzęt GIANT TRANCE X3

Sudety - Góry Stołowe i nie tylko dzień 2

Środa, 18 kwietnia 2012 · dodano: 24.04.2012 | Komentarze 7

Na razie dodaje same zdjęcia i mapkę a o jakiś opis może potem się pokuszę.

Pierwszy popas w Batorówku © rtut

Z Batorówka żółtą elegancką ścieżką czyli to co tygryski lubią najbardziej. Kierunek Skalne Grzyby © rtut

Na skrzyżowaniu szlaków rzut oka w mapę i jadę w stronę Wambierzyc © rtut

Czasem skały maja różne dziwne kształty każdy może coś w nich zobaczyć © rtut

Kolejna super ścieżka w kierunku Wambierzyc © rtut

kapliczka Matki Boskiej Wambierzyckiej znaczy się Wambierzyce coraz bliżej © rtut

Tak tak to już Wambierzyce szybki zjazd polna drogę i jestem... © rtut

.. pod hotelem w Wambierzycach. Może on być znany dla wielu osób z filmu "Wielki Szu" jak dla mnie klasyka kina polskiego, które uwielbiam © rtut

Bazylika w Wambierzycach musi robić wrażenie. © rtut

Mozolnie wspinam się "końskim szlakiem" na Sępią górę za mną widok na Radków i Góry Stołowe © rtut

kolejna kapliczka - Sępia Góra © rtut

To może pojadę tam - Góra Wszystkich Świętych. Uwielbiam planować wycieczki w trakcie ich trwania. © rtut

Panorama Ścinawki Średniej © rtut

Budynek, w którym kiedyś była elektrownia w Ścinawce Średniej © rtut

Budynek elektrowni raz jeszcze. Strasznie podobają mi się takie przemysłowe budowle szkoda, ze tak niszczeją. © rtut

No to dojechałem Góra Wszystkich Świętych zdobyta - łatwo nie było. © rtut

Widok na G. Św. Anny z G. Wszystkich Świętych © rtut

Jeszcze tylko widoczek na Góry Sowie i jedziemy dalej © rtut

Sanktuarium Matki Boskiej Bolesnej © rtut

Widok na Nowa Rudę Słupiec i pozostałości górnictwa, które niebawem mają zostać rozebrane © rtut

Kościół w Nowej Rudzie Słupcu © rtut

Pałac w Bożkowie szkoda, że popada w coraz większą rujnę © rtut

Pałac w Bożkowie z trochę szerszej perspektywy. © rtut

Kamienny most nad Ścinawką zabudowania Gorzanowa na tle Garbu Golińca © rtut

Miejscowość Niwa przez, którą jakiś czas temu przejeżdżałem © rtut

Park Zdrojowy w Polanicy Zdroju to już niestety koniec dnia pełnego wrażeń © rtut

| 08:24 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj Niesamowite bogactwo fotograficzne.Bardzo atrakcyjna trasa.
| 08:09 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj sargath Z sentymentu? Można tak to nazwać musiałem sprawdzić czy jeszcze ten wiadukt i most stoją.

Feniks już ryjkowi pisałem, że jak tylko do kotliny będę się wybierał to dam znać a opis napewno się pojawi jeszcze w tym miesiącu :P
ryjek
| 22:03 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj Fajne ujęcia, fajnie jest popatrzeć na znane miejsca Twoimi oczyma :)
FENIKS
| 17:00 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj I jak widzę że jednak nie udało nam się spotkać to aż żal. Fotki naprawdę świetne a i trasa godna opisu.
Autochton
| 10:12 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj Właściwy rower we właściwej scenerii :)
sargath
| 09:59 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj pogoda widzę dopisuje, oby tak do końca wypadu :))

przez ścinawkę to tak z sentymentu? ;)

fajnie zrobione zdjęcie w Nowej Rudzie, wygląda jak by to była makieta miasta :))
ememka
| 09:26 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj Bardzo fajna wycieczka i swietne zdjecia;) szkoda ze wiekszosc tych zabytkow, w tym tych przemyslowych po prostu sie rozpada:(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa accza