Październik, 2010

Znowu Rezerwat Świdwie

Czwartek, 14 października 2010 · dodano: 14.10.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj miałem iść na rano do roboty, ale jak już właśnie miałem wyjść zadzwonił mój ulubiony kiero i powiedział, że jednak musze iść na noc. Strasznie mnie to ucieszyło i najpierw mu posłałem wiązankę, ale zaraz wpadłem na genialny pomysł IDE NA KOZE. Temperatura 9 stopni, mżawka, co tam idę i już. Plan trasy rodził się jak zwykle po drodze, a wyszło tak: Warszewo – Podburzańska – czerwony szlak – żwirek wzdłuż ul. Miodowej – Głebokie – Owczary - Wołczkowo – Żółtew – Bartoszewo – Grzepnica – Świdwie – Warnik – Tanowo - Bartoszewo – Owczary – Głębokie – niebieskim przez Polane Harcerską do „azbestu” – czerwony koło Dębów Bogusława – Przęsocin – Podburzańska – Warszewo.

Okolice Rezerwatu Świdwie © rtut

Jesień w Bartoszewie © rtut

Kręcenie po robocie

Środa, 13 października 2010 · dodano: 13.10.2010 | Komentarze 3

Dzisiaj wcześniej urwałem się z roboty i zrobiłem następująca trasę Warszewo – Podburzańska – czerwonym do Szczecińskiej Gubałówki – Osowo – Czerwonym za stadninom na Osowie – ścieżka zdrowia – głębokie – Owczary – Osiedle Głębokie – Pilichowo – Bartoszewo – Żółtew – Owczary – osiedle Głębokie –przez Polane Harcerską do „azbestu” czerwonym do koło Dębów Bogusława- pola pod Przęsocinem – Podburzańska – Warszewo. Noga dzisiaj podawała a najbardziej co mi dzisiaj przeszkadzała to to, że w ostatnich dniach jak tylko słońce zajdzie za horyzont to temperatura spada o jakieś 5 stopni. Niestety dzisiaj do Przęsocina dotarłem już po zachodzie.

Po zachodzie w okolicach Przęsocina © rtut

Standard

Wtorek, 12 października 2010 · dodano: 12.10.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj po pracy szybko machnąłem standardową trasę. Robi się już coraz chłodniej, ale mam w planach jeździć jak najdłużej się da. Zdecydowanie lepiej jeździ się w terenie nawet po tej samej trasie niż przed TV na trenażerze.
Mimo że już prawie ciemno się robiło na polach wokół Przęsocina praca szła pełną parą.

Dzień się kończy a na polach pod Przęsocinem praca wre © rtut

Zachód słońca na polach w okolicach Przęsocina © rtut

Park Kasprowicza + Standard

Niedziela, 10 października 2010 · dodano: 10.10.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj najpierw pokręciłem się w okolicach Szczecińskiej Gubałówki, ale ładna pogoda i mnóstwo ludzi z kijami i psami skutecznie nie pozwalało mi się delektować jazdą po moich ulubionych ścieżkach, więc postanowiłem pojechać do żony, która w tym czasie była z moją latoroślą w Parku Kasprowicz. Tam chwile pooglądałem nową atrakcję Balon, który wznosił się na około 20 – 30 m i po dosłownie kilku minutach 3 – 5 opadał.

Balon w Parku Kasprowicza © rtut

Atrakcja jak cholera zresztą jak wszystko w tym Szczecinie. Nawet niechce wiedziec ile taka atrakcja kosztuje. Szkoda gadac potem postanowiłem pojechac z powrotem do lasu i zaliczyłem moją standardowa trasę Głębokie – Polana Harcerska - Dąb Bogusława – Przęsocin – Warszewo. Dzisiaj spotkałem tylko dwóch Quadowców czyżby mieli też koniec sezonu..? miejmy nadzieje, że tak bo jak z muzyczką się w uchu jedzie to ich nie słychac w ogóle a nie wydaje mi się żeby byli oni przejęci jakims Bakerem który jeździ po „ich” lesie. Znowu szkoda gadać chyba trzeba będzie trenażer odpalić, choć nie chętnie jak pogoda taka ładna, mimo, że robi się chłodnawo.
Ach ten łuk © rtut

Ostatnie promienie zachodzącego słońca © rtut

Przęsocin o zachodzie © rtut

Zachód słońca © rtut

Rezerwat Świdwie po raz kolejny

Poniedziałek, 4 października 2010 · dodano: 04.10.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj tak jakoś po lesie kluczyłem aż zajechałem do Rezerwatu Świdwie ale powrót to był masakra miejscami tak wiało, że patrzyłem tylko żeby jakąś gałęzią nie oberwac a na polach to normalnie nie miałem śiły kręcic

Correk na polu © rtut

Dokąd zmierzamy... © rtut

Puszcza Bukowa na luzie

Niedziela, 3 października 2010 · dodano: 03.10.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj na luzie trochę trasy Gryf Maratonu MTB Binowo – Kołowo – potem kluczenie w większości na piechotkę po mega bagnie i szukanie niebieskiego szlaku w okolicach jeziora Dreń i Gliniec w międzyczasie mojemu kompanowi pęka szprycha potem już tylko powrót do Binowo podjazd zygzakiem zjazd do Dębów Krzywoustego znowu trochę trasy Gryf Maratonu i powrót pod szkołę do samochodu.

Puszcza Bukowa gdzieś © rtut

W Puszczy Bukowej się jedzie... © rtut

Rezerwat Świdwie

Sobota, 2 października 2010 · dodano: 02.10.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj z Michem wyruszyliśmy z domu i tak jechaliśmy przed siebie trasą: Warszewo - Podburzańska - Przęsocin - Siedlice - Tanowo - Warnik - Rezerwat Świdwie - Grzepnica - Bartoszewo - Leśniczówka Owaczary - Głebokie - Osowo - Szczecińska Gubałówka i wróciliśmy na Warszewo.

Mimo, że strasznie wiało pogoda super słoneczna i w ogóle bardzo przyjemnie. Niestety zdjęc żadnych nie ma bo okazało się że akumulator się rozładował w aparacie.

Standard

Piątek, 1 października 2010 · dodano: 01.10.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj tylko standardowa trasa bo było naprawdę nieprzyjemnie zimno wilgotno i bardzo wietrznie no ale jutro ma byc cieplej.