• Sprzęt CORRATEC Super Bow

Park Kasprowicza + Standard

Niedziela, 10 października 2010 · dodano: 10.10.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj najpierw pokręciłem się w okolicach Szczecińskiej Gubałówki, ale ładna pogoda i mnóstwo ludzi z kijami i psami skutecznie nie pozwalało mi się delektować jazdą po moich ulubionych ścieżkach, więc postanowiłem pojechać do żony, która w tym czasie była z moją latoroślą w Parku Kasprowicz. Tam chwile pooglądałem nową atrakcję Balon, który wznosił się na około 20 – 30 m i po dosłownie kilku minutach 3 – 5 opadał.

Balon w Parku Kasprowicza © rtut

Atrakcja jak cholera zresztą jak wszystko w tym Szczecinie. Nawet niechce wiedziec ile taka atrakcja kosztuje. Szkoda gadac potem postanowiłem pojechac z powrotem do lasu i zaliczyłem moją standardowa trasę Głębokie – Polana Harcerska - Dąb Bogusława – Przęsocin – Warszewo. Dzisiaj spotkałem tylko dwóch Quadowców czyżby mieli też koniec sezonu..? miejmy nadzieje, że tak bo jak z muzyczką się w uchu jedzie to ich nie słychac w ogóle a nie wydaje mi się żeby byli oni przejęci jakims Bakerem który jeździ po „ich” lesie. Znowu szkoda gadać chyba trzeba będzie trenażer odpalić, choć nie chętnie jak pogoda taka ładna, mimo, że robi się chłodnawo.
Ach ten łuk © rtut

Ostatnie promienie zachodzącego słońca © rtut