• Sprzęt GIANT TRANCE X3

Sudety - Góry Sowie dzień 4

Piątek, 20 kwietnia 2012 · dodano: 25.04.2012 | Komentarze 5

Opis będzie później jakoś ostatnio nie mam czasu i z trudem udaje mi się wygospodarowac czas na dodanie samych fotek.

Mapa w dwóch kawałkach bo coś namieszałem i musiałem zrestartowac gagniaka

No to zaczynamy Góry Sowie przywitały mnie piękną słoneczną pogodą © rtut

Pod Gąsiorkiem żar leje się z nieba. © rtut

Widok na południe w dolinie Nowa Wieś Kłodzka. Coś jakby się chmurzyło. © rtut

Ja i mój Robur. Pierwszy szczyt Gór Sowich zdobyty. Gołębia 810m.n.p.m © rtut

Czerwonym szlakiem docieram na szczyt Szeroka. Za chwilę zjazd na Przełęcz Woliborską. © rtut

No i jestem. Tutaj, krótki popas połączony z podziwianiem samochodów i załóg które szykują się do jutrzejszego Rajdu Świdnickiego. © rtut

Objazd trasy Rajdu Świdnickiego Subaru Impreza i Misiudyszy Lancer na przełęczy Woliborskiej © rtut

Od południa coraz ciemniej. Góra wszystkich Świętych - tam byłem wczoraj © rtut

Z racji tego, że pogoda zaczyna się psuć a przede mną jeszcze sporo km postanawiam opuścić szlak i zasuwam elegancką szutrówką którą wiedzie niebieski rowerowy. © rtut

popas nr. 2 Bielawska Polana © rtut

Dalej z Polany Bielawskiej Niebieskim rowerowym - czas goni a tu tak pięknie. © rtut

Stok narciarski na Rymarzu (913m) można by się rozpędzić :P © rtut

Spojrzenie na szczyt Rymarza i resztki śniegu, który niedawno służył jeszcze narciarzom. © rtut

Niedźwiedzia skała między Przełęczą Jugowską a Kozią Polaną © rtut

tablica na Niedźwiedziej skale upamiętniająca Hermana Henkela © rtut

Kozia polana ostatni popas przed Wielką Sową. © rtut

Rzymska drogą wprost do celu. Już nie mogę doczekać się zjazdu ta samą drogą. © rtut

O to jestem szczyt zdobyty. Tylko pogoda zaczyna poważnie się psuć. © rtut

Jeszcze jedna fotka zakładam wszystko co mam na siebie i zaczynamy jechać w dół. © rtut

To już na pewno ostatnia fotka z Wielkiej Sowy nie mogłem sobie odmówić © rtut

Rachu ciachu jestem w Bielawie ładny domek w stylu alpejskim © rtut

Widok z Jodłownika na Ostrzeszowice pędzę co sił w kierunku Srebnej Góry. To pewne, że zaraz lunie. © rtut

Widok na Rozstaj (696m) i tworzące sęi burzowe chmury © rtut

Budynek przystanku kolejowego Jemna z czasów Kolei Sowiogórskiej © rtut

| 08:42 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Piotr po cichu liczyłem, że Cię spotkam :P

Fajnie, że się podoba.
| 08:41 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj Rtut, kręciłeś się prawie pod moimi oknami(Góry Sowie widzę z balkonu) ;).Widzę, że kolejnymi trasami nadrobiłeś zaległości.Bogactwo tras i zdjęć niesamowite.
| 08:40 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj Rtut, kręciłeś się prawie pod moimi oknami(Góry Sowie widzę z balkonu) ;).Widzę, że kolejnymi trasami nadrobiłeś zaległości.Widzę tu kolejne bogactwo tras i zdjęć.
Adamicki
| 22:34 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj Super foty!
GarbusWT
| 19:12 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj Genialne tereny i super zdjęcia! Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa aznie