• Sprzęt GIANT TRANCE X3

Samotnie po Puszczy Bukowej

Sobota, 3 marca 2012 · dodano: 03.03.2012 | Komentarze 7

Co tu dużo pisać dane wpisu i zdjęcia mówią same za siebie. Po wczorajszych eskapadach w pracy i dzisiejszym porannym telefonie nie dałem rady być o 10 na głeokim zreszta i tak nie wiem czy dał bym dzisiaj radę po ostatnich 3 nieprzespanych nocach. Szybka decyzja i już o 12 kręciłem w kierunku Puszczy Bukowej na drugi brzeg Odry. Przy okazji miałem możliwośc przetestowania ścieżki rowerowej. Jestem rozczarowany i to bardzo. W puszczy mimo zmęczenia i piekących nóg banan nie schodził mi z twarzy. Dawno się tak nie wyszalałem. Nie obyło się bez spotkania z matka ziemią ale i tak było rewelacyjnie mimo iż byłem sam. Szkoda, że nie mam sponsora co płaci mi od kilometra przejechanego na rowerze ech...

Widok na katedrę z Trasy Zamkowej © rtut

Widok z Trasy Zamkowej na Dworzec kolejowy i budynek dyrekcji © rtut

Na niebieskim w Puszczy Bukowej pogoda mażenie © rtut

Na rozstaju dróg... © rtut

Buki w Puszczy Bukowej © rtut

Masz t Kołowie i "łysy" szykuje się żeby wstać. © rtut

inne spojrzenia na maszt w Kołowie © rtut

Słońce coraz niżej czas do domu na żółtym gdzieś w pobliżu masztu © rtut

Widok na centrum Szczecina z punktu widokowego nieopodal jeziora Szmaragdowego. © rtut

kończy się ten wspaniały dzień na lewo Wały chrobrego w głębi Stocznia © rtut

Czerwona droga na Trasie Zamkowej jej jakością jestem "delikatnie" rozczarowany. © rtut

Na koniec Elewator Ewa dawniej był na czołówce OTV Szczecin © rtut

widmo
| 08:16 poniedziałek, 5 marca 2012 | linkuj Lepszy rydz niż nic. Zmęczyć się można :)
| 06:36 poniedziałek, 5 marca 2012 | linkuj No moje skromne góry w Puszczy Bukowej to taka "popierdułka". Ja dzisiaj zaliczyłem maksymalną wysokość 148m w porównaniu do Twojej 1035 troszkę skromnie:P
| 13:32 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj Duży dystans w terenie, rzeczywiście zaszalałeś.Fotki robią wrażenie.
| 08:45 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj Pod estakadą to już w ogóle piaskownica dziura na dziurze a wymalowane oznaczenie ścieżki jest karygodne. Adam to na pewno nie o tej ścieżce mówi. Co ciekawe to ruch na niej jest całkiem spory wczoraj jak jechałem w jedna i w druga stronie to z 15 osób minąłem.
widmo
| 08:24 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj Mnie najbardziej rozwala fragment pod estakadą na Gdańskiej...
| 07:37 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj Rozumiem gdyby ta ścieżka była iluś tam letnia to bym nie miał nic do powiedzenia. Ale żeby na nowej były takie góry i doliny to żenada. Jak zrywali na Trasie Zamkowej ten stary asfalt to myślałem że wyleją tam nowy, czerwony taki jak np. koło stoczni Pomerania, po którym całkiem fajnie się jedzie. Teraz wylany jest tam jakiś beton zamalowany czerwoną farbą ale on z równą powierzchnia nie ma nic wspólnego. Syf na ścieżce to masakra nie wiem czy o tej samej mówimy ale tam leży tyle żwiru i piasku, że ja jadąc szosą bezpieczniej czuł bym się na ulicy niż na tej ścieżce.
maccacus
| 07:16 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj Już tak nie narzekaj Krzysiu :) Zapieprzałem po tej ścieżynce swoim przecinakiem i dawała radę. Nie jest to pełnia szczęścia ale jest o wiele zdecydowanie lepiej niż było.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dmree