• Sprzęt GIANT TRANCE X3

Samotnie po Puszczy ale tym razem Wkrzańskiej

Niedziela, 4 marca 2012 · dodano: 04.03.2012 | Komentarze 3

Dzisiaj wiatr wiała o wiele mocniej niż wczoraj co potęgowało odczucie chłodu bo i temperatura tez była o parę stopni niższa od wczorajszej. Miałem z Michem na szosę jechać ale jakoś nic z tego nie wyszło więc postanowiłem kontynuować zaprzyjaźnianie się z moim nowym towarzyszem wypraw. Po drodze z domu do lasu wzięło mnie na jakieś takie przemyślenia więc postanowiłem przejechać się na cmentarz. Tam załatwiłem co trzeba przemyślałem kilka spraw i przez miasto pojechałem na Jasne Błonia. Niestety spóźniłem się na rekonstrukcje odbijania więźniów AK z konwoju UB, która została zorganizowana z okazji dnia żołnierzy wyklętych. Potem Pojechałem do Puszczy Wkrzańskiej.

Coraz częściej myślę o zakupie kamery na rower bo co chwile zatrzymywać się i robić zdjęcia to trochę odbiera przyjemność z jazdy. Choć ostatnio myślałem o zakupie nawigacji. Coś w tego totka trafić tych 6 cyferek nie mogę i jakoś ciągle trzeba z czegoś rezygnować....

Aleja Lipowa Cmentarz Centralny Szczecin © rtut

Kaplica główna Cmentarz Centralny Szczecin © rtut

Puszcza Wkrzańska gdzieś na czarnym szlaku © rtut

Puszcza Wkrzańska ścieżka na niebieskim szlaku © rtut

Mój kompan na dzisiejszą wycieczkę. Coraz bardziej się zaprzyjaźniamy. © rtut

| 21:56 poniedziałek, 5 marca 2012 | linkuj Zawsze można jeden sprzedać żeby doposażyć drugi:P

Przed zakupem kamery powstrzymuje mnie myśl, że potem trzeba będzie to jakoś obrobić a z tym różnie może być. No ale poczekamy zobaczymy w następnym losowaniu 21 milionów.
James77
| 15:29 poniedziałek, 5 marca 2012 | linkuj kamera, gps, lampka, ciuchy... i wychodzi drugi rower :D
| 10:59 poniedziałek, 5 marca 2012 | linkuj Pierwsza fotka kapitalna, kolejne też nie gorsze.Nie dziwię się, że mając taki sprzęcik, coraz bardziej się z nim zaprzyjaźniasz.Kamerka na pewno dobrze uzupełni relację z trasy i do filmów chętnie się później wraca.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zycie