• Sprzęt Merida Race Lite 905 - com

Spokojnie na szosie po raz pierwszy z BS w 2012

Niedziela, 26 lutego 2012 · dodano: 26.02.2012 | Komentarze 7

Dzisiaj miała być wycieczkowa setka. O 10 na Głębokim stawiło się kilku użytkowników BS Magda, Romek, Michu, Adam, Eryk, Metausz i Grzesiek. Trasa z Głębokiego przez przejście w Buku dalej Hintersee, Ahlbeck., Eggesin, Pasewalk, Loeknitz, Buk, Głębokie.

Trochę wiało z Północy ale atmosfera nadrabiała niedostatki pogody. Za Eggesin peleton się porwał, bo niektórzy musieli być wcześniej w domu więc podkręcali wycieczkowe tempo. Mi się nigdzie nie spieszyło. Rozkoszowałem się jazda w miłym towarzystwie, widokami i nadchodzącą wiosną, której coraz więcej oznak można zaobserwować. Taka spokojna jazda skłania też do różnych przemyśleń i mnie niesamowicie relaksuje.

Dzięki wszystkim za jazdę pozdrawiam wszystkich nowo poznanych kolegów i mam nadzieję, ze do zobaczenia następnym razem.

Cicha i spokojna miejscowość Ahlbeck © rtut

Pierwszy popas w Ahlbeck Jeszcze wszyscy w komplecie © rtut

Kolejny popas w Viereck ale zostało już połowa początkowej ekipy. © rtut

Postój w Loeknitz © rtut

Michu i jego koza © rtut

Na granicy telefon do małżonki + Trener motywuje Magdę do dalszej jazdy(w Altance) © rtut

Po szybkim treningu mentalnym ruszamy dalej uuuaaaaaaaaaa.... © rtut

Widoczki przy granicy Buk/Blankensee © rtut

Wpis bez zdjęcia mojej kompanki podróży to wpis stracony.... © rtut

kfiatek13m
| 21:41 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj Dziękuję Krzysiu za wycieczkę i za to, że na mnie poczekaliście :)
wober
| 17:35 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj Dzięki Krzyś za towarzystwo ;)
| 17:33 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj Rtut, jest coraz lepiej.Coraz wyżej można już jeździć,.Pogoda jest jednak nieprzewidywalna i trudno powiedzieć, co będzie 10 marca.Może rzeczywiście odłóż na późniejszy termin wyjazd w tak atrakcyjny, ale i kapryśny pod względem pogody region.
| 15:50 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj maccacus: pogoda się ustabilizuje to będą nowe kółka.

pioter50: Bardziej martwi mnie, że u Ciebie zima nie chce odpuścić bo miałem w planie po 10 marca tygodniowy wypad do Polanicy z szosą ale chyba będę musiał go odłożyć po Wielkanocy. Z kolei od 18 marca do Wielkanocy wyjeżdżam do Katowic.
maccacus
| 14:53 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj Dzięki za jazdę! Powiem Ci, że ładna ta Twoja Meridka. Odpicowałes ją, ale tych nowych kół jestem niezmiernie ciekawy... :P
| 09:50 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj Piękny dystans Rtut.Po zimie tam u Ciebie nawet ślad nie pozostał, jak widzę.
Eryczek
| 07:17 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj Dziękuję za jazdę Krzysiu i do następnego!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zycie