• Temperatura -5.0°C
  • Sprzęt GIANT TRANCE X3

Kręcenie się po lesie dla frajdy z jazdy

Niedziela, 29 stycznia 2012 · dodano: 29.01.2012 | Komentarze 6

Dzisiaj nikt nie miał ochoty iśc pokręcić na rowerze. Mi samemu też jakoś się za bardzo nie chciało. Jednak cały dzień strasznie mnie bolało to, że taka elegancka bezchmurna pogoda a ja nie na rowerze. Jedyne co to odstraszał mnie mróz - 6. Koło 14 nie wytrzymałem opatuliłem się. Najpierw pojechałem na Gubałówkę. Tam zima na na całego, wyciąg i lodowisko działają ludzi od groma. Potem w stronę Głębokiego gdzie zrobiłem rundkę wkoło jeziora. Potem z Głębokiego pojechałem zobaczyć jak idzie oczyszczanie Syrenich Stawów i potępy przy przebudowie ulicy Arkońskiej. Z Arkońskiej wdrapałem się na Osowo przy ruinach wiezy Quinstopa potem znowu na Głebokie z tamtąd na Polanę Harcerską i potem żwirkiem wzdłuż miodowej znowu na Głebokie. Tam spotkałem Adama. Troche pogadaliśmy ale niestety słońce w międzyczasie schowało sie za horyzontem i zaczynało się poważnie robic zimno. Więc pożegnałem się z Adamem i znowu przez Polanę Harcerską i gubałówkę wdrapałem się na uloice Podburzańską a z tamtąd pojechałem już praktycznie po ciemku do siebie na Warszewo. Ech kiedy ta wiosna przyjdzie....

Jedyne miejsce w Szczecinie gdzie leży śnieg Szczecińska Gubałówka © rtut

Zamarznięte Jezioro Głębokie © rtut

Remont ulicy Arkońskiej jakoś utknął w miejscu od nowego roku prawie nic tu się nie dzieje. © rtut

Odrestaurowana wiata na pętli tramwajowej Las Arkoński. © rtut

| 10:46 środa, 8 lutego 2012 | linkuj Jeden z moich znajomych jeździ Tirem po całej Europie i zawsze ma ze sobą rower i tam gdzie się zatrzymuje na dłuższą chwilę, to jeździ rowerem.Szkoda, że nie ma konta na BS.Wiele mógłby tu pokazać.
| 21:21 wtorek, 31 stycznia 2012 | linkuj James77 to taki skrót myślowy :p już poprawiam :P

pioter50 motywacja jest chęci są pogody złej nie ma co najwyżej złe ubranie ale niestety jest jedna rzecz, która skutecznie mnie odstrasza od jazdy PRACA niestety.
| 18:20 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj Jak widzę, mróz nie do końca skutecznie Cię odstraszył od jazdy.
James77
| 09:29 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj mnie też wczoraj ciągnęło do lasu... ale twardy byłem i się nie dałem ;)
mógłbyś mi wyjaśnić zdanie: "Najpierw naGubałówkę tak zimana całego wyciąg i lodowisko działają ludzi od groma" nie mogę zrozumieć :D
fajne zdjęcie Głębokiego
| 20:47 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj No bo dla mnie to hardcore na taki mróz po szosie latać w lesie to co innego. Dzisiaj to było trochę cieplej ale mocniej wiało czyli w sumie zimniej niż wczoraj:P Pisałem Ci już wczoraj kolego że jak się dopóki nie spróbujesz to się nie dowiesz. Dzisiaj to bym w ogóle na szosę nie dał się namówić.
maccacus
| 20:28 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj A wczoraj mnie od hardcorowców wyzywał :D
Ja dzisiaj na spacer wyszedłem i myślałem, że mi twarz rozsadzi od zimna...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iwosc