• Temperatura -7.0°C
  • Sprzęt GIANT TRANCE X3

Do garażu do Micha

Sobota, 28 stycznia 2012 · dodano: 29.01.2012 | Komentarze 5

Wieczorkiem pojechałem do kolegi micha miniorex żeby dokończyć składanie jego szosy. Myślę, że wyszło fajnie wkażdym bądż razie Michu był zadowolony. Już nie mogę doczekac się pierwszej wspólnej jazdy. Wiosno przybywaj !!!!!

Michu szybszy niż błyskawica © rtut

Nowa koza Micha Merida Road Race 901 na 105 © rtut

| 20:33 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj Śmiejcie się śmiejcie na wiosnę nie będzie wam do śmiechu :P zostaniecie pokonani mocą chmielowych izotoników i doświadczeniem zawodników Warszewiaka Warszewo. Byle do wiosny...
maccacus
| 20:25 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj Odezwijcie się do Meridy to może Was zasponsoruje ;)
wober
| 20:08 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj no fakt to widac że team się rozwija zawodowo, pozyskujac nowego gregario :)
| 11:38 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj Jak to prawie my od zawsze mamy team WARSZEWIAK WARSZEWO :P
wober
| 11:27 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj No to ładnie wyszła ta szosa. Teraz jak oddałeś mu ramę to macie prawie team :)
Podobne są do Siebie te "Magdalenki" :)

ps. witamy w naszych szosowych progach nowego pomocnika :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa arato