• Sprzęt MERIDA Road Race 901-18 Sprzedany

Turystycznie do Altwarp

Wtorek, 23 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 6

Dzisiaj miała być przerwa w jeżdżeniu ale okazało się, że do roboty idę na noc no i trener zaproponował wspólną przejażdżkę. Wyruszyliśmy z Głębokiego i dojechaliśmy do Altwarpu tam trochę posiedzieliśmy przeczekaliśmy mały deszczyk., który akurat nas tam złapał i tą samą trasą wróciliśmy z powrotem. Generalnie dzisiejszy wyjazd upłynął na rozmowach o sprzęcie i maratonach. Nie można ciągle się spieszyć :P Tak chwila relaksu. Mam nadzieję, że jutro wszystko wypali i uda się zebrać pokaźne grono szosowców :P

Trener w porcie w Altwarp © rtut

| 17:09 poniedziałek, 5 września 2011 | linkuj No właśnie gdyby to było takie proste.... Zazwyczaj jak jadę do roboty to i mi i moim zleceniodawcą zależy na czasie i często pracuje po 12 a nawet więcej godzin na dobę także o jeżdżeniu nie ma mowy niestety.
| 10:01 niedziela, 4 września 2011 | linkuj Może zabieraj rower w te delegacje?
| 17:56 czwartek, 25 sierpnia 2011 | linkuj No to się wyklarowało w Choszcznie na pewno nie jadę o znowu wyjeżdżam. Cholera jak to jest, że jak tylko forma zaczyna się pojawiac odbudowana po ostatnim niebycie rowerowym to muszę znowu gdzieś wyjeżdżac. Lipa w jak nie wiem.

Może w Łobzie uda się pojechac chociaż dla zabawy bez parcia na wynik.
wober
| 19:19 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Adam, ja dzis miałem kryzys. Jutro jadę na kole i za chuja nie dam zmiany :D
kfiatek13m
| 18:58 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Krzysiu mam nadzieję, że jedziesz w Choszcznie :)
maccacus
| 18:38 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj No to widzę dzisiaj oboje regeneracyjnie a jutro pójdzie ogień i tyle Was zobaczę ;] Ale będe czujny :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa accza