• Sprzęt MERIDA Road Race 901-18 Sprzedany

Samotnie mocniej przed robotą

Poniedziałek, 22 sierpnia 2011 · dodano: 22.08.2011 | Komentarze 10

Po wczorajszej wycieczce postanowiłem dzisiaj trochę mocniej pokręcić. Z racji tego, że na 15 miałem być w Świnoujściu to musiałem wyjechać z domu już o 9 żeby wróci koło południa do domu. No i udało się wszystko poza jednym. Znowu wiało jak cholera a miało już nie wiać. Założenie treningowe zostało spełnione bo średnia z dystansu około 100km miała być włączając w to rozgrzewkę rozjazd i powrót do domu około 2,5km z nachyleniem 6% w okolicach 30km/h. Udało się. Trzeba dalej mocno trenować to może efekty będą.
Dodaję fotki kobyły z czerwoną owijką. Zastanawiam się nad białą sztycą i mostkiem. Bo kierownice jak widać już mam. Wciąż się zastanawiam się czy nie przedobrzyłem i z czarną lepiej by nie wyglądała kobyła. Liczę na opinie. Przerzutki i korba tez będą czarne ale to jeszcze trochę

TRASA: Warszewo – Osowo – Głębokie – Dobra – Lubieszyn – Linken – Bismarck – Galin – Ramin – Glossow – Loeknitz – Grunhof – Pampow – Blankensee – Plowen – Bismarck – Linken – Lubieszyn – Dobra – Głębokie – Osowo – Warszewo.

kokpit bez "linek" to jest to!!! © rtut

Merida z czerwoną owijką © rtut

sargath
| 07:18 środa, 24 sierpnia 2011 | linkuj Ja bym korbę zmienił na czarną i oczywiście owijka czarna, jeśli dobrze widzę to kierę masz białą - lol - jeśli tak to czarna owijka z białą nitką, czerwonego już starczy, naprawdę :))
| 18:02 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Noga nogą ale powszechnie wiadomo, że czerwone są najszybsze :p
| 17:38 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Dzięki wszystkim za opinie.
| 17:38 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Piotr już symulacja była i małżonka decydowała. Tylko nie wziąłeś pod uwagę jeszcze jednej cechy kobiet. Zmienności w poglądach to co jej (małżonce nie uogólniam) podobało się tydzień temu nie znaczy, że dzisiaj tez się podoba;).

Brum też mi się zdaje, że chyba czarna owijka będzie najlepsza do białej kierownicy.

Romek zdaje się, że Brum ma rację i owijkę kupię taką fizika z czerwoną nitką ale chyba czarną
| 13:25 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Wrzuć fotkę bicykla na jakiś program graficzny i pobaw się kolorami.Takie eksperymentowanie będzie o wiele tańsze.O opinię zwróć się do żony.Kobiety zawsze mają lepszy gust, jeśli idzie o dobór kolorów.
arekjg
| 22:00 poniedziałek, 22 sierpnia 2011 | linkuj oo, fajnie wygląda rower :)
wober
| 21:46 poniedziałek, 22 sierpnia 2011 | linkuj Biała owijka lepiej by wyglądała. Taka fizika z czerwonymi elementami :)
Wtedy mostek zostaw czarny a sztyce białą i będzie ogień :D

ps. nie spóźnij się jutro <lol>

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa szakr