• Sprzęt MERIDA Road Race 901-18 Sprzedany

Szybka setka z trenerem

Środa, 15 czerwca 2011 · dodano: 15.06.2011 | Komentarze 3

Dzisiaj jazda z Trenerem trasa Warszewo – Głebokie – Buk – Bismark – Linken – Grambow – Krakow – Loeknitz – Hintersee – Dobieszczyn – Tanowo – Głegokie – Warszewo.
Momentami było ostro jak dla ,mnie ale ogólnie wyjazd jak to z trenerem udany. Mimo wiatru i górek na trasie średnia rewelacyjna. Mimo iż od Głebokiego pod dom spadła o 2 km/h. Wciąż czuję, że powinienem jeszcze schudnąc, żeby na podjazdach było lepiej. Przydałoby się też szybkości jeszcze większej nabrac.

Centrum Loeknitz © rtut

Skoda Octavia w Loeknitz © rtut

| 19:39 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj Żebyś jeszcze Piotrze zobaczył, z jakim "fasonem" ten Pan, którego włosy były już dość mocno przyprószone siwizną ruszył spod świateł. Ech.. Nie musisz mnie przekonywać jestem fanem starej motoryzacji takiej powiedzmy od lat 60 do połowy 80. Wtedy każdemu producentowi zależało na tym, aby stworzyć coś wyjątkowego i długowiecznego. Dzisiaj, niestety liczy się ilość a jakoś i tak nie jest ważna, bo klient i tak po 3 - 5 latach zmieni na "nowy model"

Trenerze robię, co mogę następne szkolenie dopiero w październiku/listopadzie także chyba kilka piwek do gila jeszcze nikomu nie zaszkodziło.
| 18:10 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj Średnia naprawdę rewelacyjna.Daliście czadu.Nie uwierzysz ale 30 lat temu miałem Skodę Octavię ale nie kabriolet.To były czasy...jak zawiódł akumulator to korbę miałem w bagażniku i korbą silnik zapalałem.Zaskakiwał od pierwszego zakręcenia.
wober
| 16:32 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj mniej piwa, więcej sexu i rowerka :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa arato