• Sprzęt MERIDA Road Race 901-18 Sprzedany

Z trenerem - mocy brak

Poniedziałek, 13 czerwca 2011 · dodano: 13.06.2011 | Komentarze 4

Dzisiaj szedłem na popołudniea po wczorajszym oszczędzaniu się czułem niedosyt. Postanowiłem się umówic z Trenerem Romkiem na jakiś wypadzie. I półtorej godziny od telefonu kręciliśmy już w kierunku Niemiec. Trasa Warszewo – Osowo- Głębokie – Dobra – Buk – Pampow – Grunhoff – Glashutte – Hintersee – Ahlbeck – Eggesin – Viereck – Pasewalk – Loeknitz – Plowen – Blankensee – Buk – Dobra Głebokie-Osowo – Warszewo. Było słabo momentami bo jeszcze czułem jak wychodzą ze mnie resztki chmielowej zupy którą spożywałem w zeszłym tygodniu w nadmiernych ilościach. Mam nadzieję że to osłabienie minie niebawem i znowu powrócę do mojej formy sprzed 2 tygodni. Zdjęc mało bo jakoś weny nie było.

Remiza w Polzow i mieszkające na niej boćki. © rtut

Dzięki trenerze za wspólne kręcenie.

AVG CAD 79 słabo coś dzisiaj

| 15:08 wtorek, 14 czerwca 2011 | linkuj piotr50 no wiesz bez pracy nie ma kołaczy.
| 03:24 wtorek, 14 czerwca 2011 | linkuj Rtut, ten Twój trener to jakiś straszny okrutnik jest ;).No ale efekty jego pracy są widoczne.
| 21:45 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj No jeszcze kilka takich jazd z wmordewindem przez 100km i wtedy wszystko wypocę, wypluje i spale :P Jeszcze raz dzięki.
wober
| 21:28 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj Odbijemy się od dna, detoks zaliczysz i będzie moc "D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lugob