• Sprzęt MERIDA Road Race 901-18 Sprzedany

Jak czterej pancernmi

Wtorek, 15 marca 2011 · dodano: 15.03.2011 | Komentarze 2

Dzisiaj znowu do roboty na popołudnie/nocke więc z rana kiedy było jeszcze mokro po nocnych opadach a temperaruta była w okolicach 4 stopni na plusie wybrałem się na wycieczkę. Trasa Warszewo – Głębokie – Wołczkowo – Dobra – Buk – Blakensee – Grunhof – Glashutte – Hintersee – Ahlbeck – Rieth – Ahlbeck – Hintersee – Dobieszczyn - Tanowo – Pilichowo – Głebokie – Warszewo.
Zdjęcia i opis pojawią się później ale niestety zdjęc za wiele nie będzie bo bakterie w aparacie się rozładowały. Prawie cała trasa z wmordewindem ale fajnie było. Jak wracałem coraz silniej wiało ale tez i bardziej sucho i ciepło się robiło temperatura wzrosła do 8 stopni.

AVG CAD 83

Widok z mariny w Rieth (Niemcy) na Nowe Warpno © rtut

| 08:36 środa, 16 marca 2011 | linkuj Kolekcjonowanie to może za dużo powiedziane. Akurat przed pracą mam tyle czasu, że takie 4h To dystans optymalny. Poza tym trenuje, bo chciałbym w tym roku objechać zalew dookoła. Niestety od razu w mówię, że w ten weekend nie dam rady.
sargath
| 17:22 wtorek, 15 marca 2011 | linkuj widzę że zabrałeś się za kolekcjonowanie stówek :)
marina jest w Rieth :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa aznie