• Sprzęt CORRATEC Super Bow

Pechowy początek

Sobota, 12 marca 2011 · dodano: 12.03.2011 | Komentarze 2

Dzisiaj miała spokojna wycieczka z kolegą Miniorexem i Mariuszem do jeziora Świdwie i z powrotem. Zaczęło się całkiem miło pogoda dopisywała humory też. Do momentu jak zbliżaliśmy się do strzelnicy na Głębokim gdzie kolega Miniorex urwał hak i pogiął przerzutkę tylnią. W międzyczasie gdy modziliśmy z roweru Miniorexa single speeda kolega Mariusz dostał telefon z pracy, że jest pilnie potrzebny no i wycieczka się rozsypała. Odprowadziłem kolegów z powrotem na Warszewo podjeżdżając pod ul. Miodową. Było jeszcze wcześnie pogoda piękna, więc postanowiłem się poszlajać po lesie i tak pobawiłem się na singlach na szlaku czerwonym niebieskim i żółtym i znowu wylądowałem na Głębokim. Nic rady nie ma jadę na Świdwie no i pojechałem strasznie dużo narodu tam było, więc odpuściłem sobie wchodzenie na wieżę widokową i po chwili wracałem przez Węgornik – Tanowo – Bartoszewo – Pilichowo – potem pojechałem na pogodno w odwiedziny do rodziców. Trafił się akurat obiadek (mniam obiadki u mamusi). Gdy już robiło się ciemno z pogodna przez Park Kasprowicza I Osiedle Arkońskie wdrapałem się na Warszewo przez ulicę Wiśniowy Sad to jest góra dopiero. Tępo dzisiaj rekreacyjne to i tętno i średnia też w rekreacyjne. Zdjęć złamanego haka i pogiętej przerzutki nie ma, bo nie chciałem kolegi jeszcze bardziej wkurzać.