• HRmax 173
  • HRavg 142
  • Sprzęt CORRATEC Super Bow

Znowu gleba

Piątek, 21 stycznia 2011 · dodano: 21.01.2011 | Komentarze 6

Dzisiaj nawet nie zdążyłem dojechać do lasu ma spod domu aż całe 2,75km i zaliczyłem pierwszą glebę. Najbardziej ucierpiał lewy nadgarstek który nie jest spuchnięty ale każde nim poruszenie boli niesamowicie zobaczymy co będzie jutro. Z racji tego że temperatura około 0 więc do póki byłem na dworzu bólu nie czułem i pojechałem dalej. Podburzańska czerwony szlak żwirek wzdłuż miodowej Głębokie leśniczówka Owczary Bartoszewo. Z Bartoszewa pojechałem do Pilichowa testując nową jeszcze nie dokończoną ścieżkę rowerową. Potem koło starego wysypiska do dębów Bogusława potem czerwony szlak w stronę Przęsocina i potem mając w pamięci ostatnie walki w błocie lasami na około do Podburzańskiej i do domu. Po drodze było jeszcze kilka małych wywrotek ale bez żadnych strat na zdrowiu i sprzęcie. Fotek mało bo uczyłem się dzisiaj na nowo obsługi mojego pierwszego cyfraka który się jakoś uchował.

Gdzieś na czerwonym szlaku między Podburzańską a Gubałówką

szlak czerwony © rtut

Czerwony szlak © rtut

| 15:56 niedziela, 23 stycznia 2011 | linkuj Zdaje się, że ten nadgarstek to tylko stłuczony, bo wczoraj w robocie się rozruszał a dzisiaj już nie mogłem usiedzieć na tyłku i poszedłem pokręcić do lasu, ale cholerny pech i zerwany łańcuch a ja akurat dzisiaj go nie miałem ze sobą więcej w dzisiejszym wpisie. Coś mało ciekawie zaczyna się tegoroczny sezon.
QRT30
| 09:15 sobota, 22 stycznia 2011 | linkuj Ja tak połąmałem kość łódeczkową w prawej ręce jak bedzie za długo bolało albo puchło to idź prześwietl. Pozdro.
sargath
| 22:27 piątek, 21 stycznia 2011 | linkuj polecam ketonal w maści kilka razy i nie powinno byc problemu
kkkrajek18-remov
| 20:09 piątek, 21 stycznia 2011 | linkuj ale rowerek masz zaj$%&$ :D
BoaPoweR-removed
| 19:05 piątek, 21 stycznia 2011 | linkuj Na początku stycznia miałem dokładnie to samo - wylądowałem na asfaltowym lodowisku (mam nawet filmik na blogu z tego zdarzenia :) ) nadgarstek zaczął silnie boleć w domu, na szczęście przeszło po 2 dniach, chociaż jeszcze teraz czasami coś czuje w nadgarstku jakby był nie do końca wyleczony.

Życzę szybkiego pwrotu do zdrowia.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa apang