• Sprzęt CORRATEC Super Bow

Walka o równowagę

Niedziela, 23 stycznia 2011 · dodano: 23.01.2011 | Komentarze 3

Dzisiaj długo rozmyślałem czy wybrać się na kozę czy nie i koło 14 znowu zachęciły mnie promienie styczniowego słońca. Warszewo - Podburzańska - miodowa - głębokie - leśniczówka Owczary - Bartoszewo - leśno górne i urwany łańcuch. Z racji tego, że nie miałem skuwacza, bo przecież idę tylko na chwilę musiałem poczeka na małżonkę, która mi go przywiozła, ale już było tak zimno i zaczynało się robić ciemno, że postanowiłem wrócić autem do domu.... rzadziak zemnie wylazł dzisiaj niestety.
Nadgarstek jeszcze boli ale to chyba tylko stłuczenie także będę żył jakoś mało ciekawie się ten sezon zaczyna dla mnie. Dzisiaj żadnej gleby nie było ale lodowisko w lesie na niektórych fragmentach to jest niezłe.

| 17:26 wtorek, 8 lutego 2011 | linkuj Ja właśnie zajeżdżam kasetę i jeden łańcuch, na nowy sezon nowy zestaw zakładam i nic więcej nie robię.W kolarce taki zestaw wytrzymał mi 27tyś.km. a to przecież tylko Sora.
W starym góralu łańcych HG-73 i kaseta SLX wytrzymały 9000 km. a przecież osprzęt nie ma ze mną łatwego życia bo jeżdżę po górach i na dość spore dystanse.
Wychodzę z założenia, że jak będę ciągle grzebał przy rowerze to kiedy będę jeździł?Trzeba jednak brać pod uwagę, że ważę tylko 70kg.Oczywiście, każdy robi jak uważa.
| 23:25 poniedziałek, 7 lutego 2011 | linkuj Łańcuch to raczej moją masą zabiłem poza tym nieubłaganie zbliża się wymiana kasety i łańcucha. W tym sezonie jeździłem na 3 łańcuchach i wymieniałem je, co jakieś 800 km, ale nie wiem czy to jest sens za dużo dłubania i nie lepiej jeździ na jednym zestawie aż do całkowitego zużycia. Jak się zacznie na dobre wiosna to będzie na pewno wymiana na nową kasetę i łańcuch.
| 18:02 poniedziałek, 7 lutego 2011 | linkuj Musisz mieć niezłą parę w nogach, że łańcuch zerwałeś.Swoją drogą, dobrze mieć parę rzeczy na wypadek awarii roweru.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciamo