• Sprzęt GIANT TRANCE X3

Przed wyjazdem

Piątek, 11 maja 2012 · dodano: 09.06.2012 | Komentarze 3

Takie tam kręcenie się po lesie i mieście pożegnanie z rowerem jutro wyjazd do Estonii. Kolejna delegacja bez roweru :P

Wodolot Bosman Expres kursujący na trasie Szczecin - Świnoujście © rtut

Plaża w Szczecinie na Wałach Chrorbrego w tle elewator Ewa © rtut

Wąwóz na czerwonym szlaku jedno z moich ulubionych miejsc w Puszczy Wkrzańskiej © rtut

Pomału pomału prace idą ku końcowi kolejna inspekcja na ulicy Warcisława. © rtut

| 08:54 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Pioter ten konkretny wodolot został wyremontowany jakieś 3 lata temu i nadano mu imię "bosman Express" od sponsora głównego jego renowacji.

Byłem wróciłem i Estonia jest naprawdę ładna ale zawsze jest jakieś ale tam nie gór:(
FENIKS
| 23:16 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj Estonia wyrwał by się człowiek na tydzień ale z rowerkiem i nie służbowo a na urlop ;).
Przedostatnia fotka bajka.
Pozdrawiam.
| 17:14 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj Szkoda, że bez roweru musisz jechać.Mógłbyś troszkę po Estonii pojeździć w wolnej chwili.A więc te wodoloty wciąż kursują na trasie Szczecin-Świnoujście.Fotka z wodolotem przywołuje dawne wspomnienia...Może ktoś kiedyś wymyśli rowerolot...? ;)Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa czaso