• Sprzęt Merida Race Lite 905 - com

Szosami NRD

Wtorek, 8 maja 2012 · dodano: 08.05.2012 | Komentarze 3

W KOŃCU WYSZEDŁEM PRAWIE NA PROSTĄ brakuje jeszcze kilku opisów wycieczek z kwietnia ale wszystko się uzupełni lada dzień.

Dzisiaj nietypowy wiatr jak na mój rejon bo południowo – wschodni. Postanowiłem jedną z moich rundek tak dla odmiany przejechać w odwrotnym kierunku niż zwykle. Było nieźle na niektórych podjazdach wiatr prosto w twarz i z trudem do utrzymania prędkość rzędu 25km.h. Z kolei na niektórych długich prostych wiatr w tyłek i luźne kręcenie dawało prędkości przelotowe około 40 km/h. Pogoda coś zdecydować się nie może. Mam nadzieję, że w końcu się ustabilizuje a ja nigdzie nie pojadę (znowu jakieś delegacje ohne farrad mi się szykują) echh.

Dzisiaj też odwiedziłem pewien zamek w miejscowości Rothenklempenow. Dokładnie to co z niego zostało.

Droga i pogoda odpowiednie żeby gnać przed siebie © rtut

Wieża zamku Rothenklempenow © rtut

Miejscowość Rothenklempenow © rtut

Kościół w miejscowości Rothenklempenow © rtut

FENIKS
| 19:08 piątek, 25 maja 2012 | linkuj No proszę Niemcy i Niemcy zdradzasz naszą nację ;)). Ale poczekaj przyjedziesz wreszcie w nasze strony to poprzestawiamy nie tylko plomby ale i posmyramy do obiadku zimnym opatem ;)).
Fajna trasa.
Pozdrawiam.
| 22:30 sobota, 12 maja 2012 | linkuj Powód jest prosty jeżdżąc po Niemczech nie przestawiają mi się plomby w zębach i wydaje mi się, że mam większe szanse na przeżycie.
| 18:24 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj Tak samo lubisz na niemiecką stronę jeździć, jak ja na czeską.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa uwree