• Sprzęt GIANT TRANCE X3

Zimna mokra i wietrzna niedziela

Sobota, 5 maja 2012 · dodano: 08.05.2012 | Komentarze 4

Dzisiaj nie patrząc na prognozy pogody postanowiłem pojechać do Trzebieży a potem wzdłuż brzegu dotrzeć do Nowego Warpna i potem myśleć co dalej. Niestety jak tylko wylazłem przed dom i zrobiłem pierwszy obrót korbami zaczęło padać. Nie na tyle, żeby mnie od razu zniechęcić. Bo to co spadło na mnie zaraz osuszał północny wiatr. Dziś też miałem zrobić test o ile szybciej (łatwiej) jeździ się giantem na mniej radykalnych oponach i założyłem moje „maratonowe” gumy maxxisy crossmarki. Niestety im bliżej Trzebierzy tym temperatura spadała wiatr się wzmagał i deszcz jakby coraz mocniej padał. Dlatego za Dębostrowem postanowiłem poszukać alternatywnej drogi w innym kierunku. Tak się szwendałem aż w końcu trafiłem do rezerwatu Świdwie a stamtąd pojechałem do Stolca. Ze Stolca do Rzędzin skąd po raz kolejny tyle, że w odwrotnym kierunku przejechałem się nową drogą rowerową. Z dobrej to już pedałowałem byle szybciej do domu dojechać. Jedyny plus z dzisiejszej pogody to taki, że w lasach praktycznie pusto (pewnie wszyscy spędzali ostatki długiego weekendu w centrach handlowych). Test opon wypadł bardzo pomyślnie na razie ich nie zmieniam na moje nizinne tereny w zupełności wystarczają a na asfaltach są dużo szybsze od Moutain Kingów.

Droga ppoż nr. 27 prawie jak autostrada dla rowerów w lesie © rtut

Giant trance X wersja nizinna z oponami Maxxis Crossmark © rtut

Bagna gdzieś przy drodze nr 27 © rtut

Zalana droga gdzieś w puszczy wkrzańskiej © rtut

Budynek nadleśnictwa w Zalesiu © rtut

Łąki otaczające rezerwat Świdwie © rtut

Kościół w miejscowości Stolec © rtut

Brama prowadząca do pałacu w Stolcu dawniej strażnicy Straży Granicznej obecnie własność Uniwersytetu Szczecińskiego. © rtut