• Sprzęt GIANT TRANCE X3

Wyspa Wolin

Czwartek, 3 maja 2012 · dodano: 07.05.2012 | Komentarze 3

Korzystają z kolejnego dnia wolnego od pracy i zabrałem rower ze sobą nad morze. Pogoda nie mogła się zdecydować czy będzie pada czy Świecic słońce a temperatura wahała się od 13 do dwudziestu kilku stopni. Jednak stwierdziłem, że jadę na, krótką wycieczkę. Nad morzem w lasach jest dosyć dużo górek więc znowu wspominałem sobie górskie szaleństwa. Niestety znowu się rozczarowałem bo jak już coś znalazłem np. zjazd z podlatani morskiej Kikut w kierunku plaży to jak już zaczynało mi się podoba to okazywało się że już koniec góry. Ech byle do sierpnia wtedy znowu gdzieś pobrykam po górach.

Bociek w Rekowie na wyspie Wolin © rtut

Rezerwat Ścisły dr. Stefana Jarosza © rtut

Latarnia kikut zdobyta © rtut

Latarnia morska "kikut" © rtut

Zjazd spod latarni Kikut czerwonym szlakiem w stronę Wisełki jeeea. © rtut

Widok z Wisełki w kierunku Międzyzdroi i na Górę Gosań © rtut

Nie są to góry ale ścieżki wzdłuż morskiego brzegu też są ciekawe i obfitują w liczne zjazdy i podjady © rtut

To co zobaczyłem przerosło moje najśmielsze oczekiwania.... © rtut

.... najpierw myślałem, że posikam się ze śmiechu a potem ogarnęło mnie przerażenie głupoty niektórych ludzi © rtut

Wydrzy Głaz leżący w jeziorze Czajcze niedaleko Wisełki. Podobno nazwę swoją zawdzięcza temu, że wygrzewają się na nim wydry ja żadnej nie spotkałem. © rtut

Ścieżka biegnąca wzdłuż jeziora Czajcze © rtut

Rzepakowe pola okolice Rekowa © rtut

| 18:19 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj Faktem jest, że góry jakoś sprzyjają nawiązywaniu rozmów z nieznajomymi ludźmi.
| 21:53 wtorek, 8 maja 2012 | linkuj :) ja jednak zdecydowanie wolę góry może dlatego, że do moża mam tak blisko i mi zbrzydło a klasyczny wypoczynek na kocyku z piwkiem w ręku i w smażalni jakoś mi się w ogóle nie widzi. To co mnie ciągnie w góry to poza oczywistymi widokami pokonywanie swoich słabości to otwartość ludzi. W górach nie raz doświadczyłem tego, że z przypadkowo spotkana osobą można przegadać parę godzin. Nad morzem takie zjawisko jakoś nie występuję. tutaj zawsze każdy pędzi zająć jak najlepsze miejsce na plaży lub przy stoliku w smażalni by zjeść świeżo złowioną pangę z bałtyku:P
| 17:32 wtorek, 8 maja 2012 | linkuj Na fotkach widać bardzo atrakcyjne miejsca.Może gór tam nie ma ale masz za to morze.Gdyby można mieć jedno i drugie w zasięgu roweru.Chociaż co ja mówię, są tacy, dla których i góry i morze są w zasięgu roweru... ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa accza