• Sprzęt Merida Race Lite 905 - com

Nareszcie wiosna - są dowody

Piątek, 16 marca 2012 · dodano: 16.03.2012 | Komentarze 7

Dzisiaj miałem mieć urlop ale i tak kupa z tego wyszła, bo przez takich jednych prezes przeniósł super ważne spotkanie z wczoraj na dzisiaj i cały dzień został rozmontowany. Jedyne co z planu nie wypadło to jazda na szosie. No ale była nie o tej godzinie co trzeba i w ogóle. Jechała się super, zwłaszcza, że nowe kółka niosą i niosą o super komfortowych oponach nie wspominając a jak trzeba to potrafią wgryźć się w asfalt i szybki sprint np. pod górkę zrobić. Ostatnie zdjęcie dowodzi, że wiosna przyszła i chyba nic jej nie pogoni.

PS. średnia słaba bo parę razy zapomniałem ( a konkretnie raz pamiętałem) żeby na postoju zatrzymać stoper w garniaku. Wniosek trzeba ustawić funkcję auto start/stop.

Aż che się jechać je je je :D © rtut

Okolice miejscowości Grunhof © rtut

Widok na miejscowość Pampow © rtut

Madzia na nowych kółkach i oponkach © rtut

Widok na Blankensee © rtut

Żurawie znak, że wiosna idzie..... nareszcie © rtut

| 21:45 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Kółka wyglądają bardzo pro gorzej, że ja już tak dobrze nie wyglądam.

@wober jak prawdziwy Polak najpierw zacząłem się bawic a dopiero potem czyta instrukcję. Całe szczęście już jestem po lekturze i wiem co i jak.

@James77 ja mam tylko kompakta na 53/11 było by jeszcze szybciej...
James77
| 14:11 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj niezły zjazd z Miodowej... ;)
wober
| 21:19 piątek, 16 marca 2012 | linkuj i wyłącz lapy co 5km :D hyhyhyh
| 21:17 piątek, 16 marca 2012 | linkuj Dziwie sie ze nie włączyłeś od pocztaku autostop :D
Eryczek
| 21:10 piątek, 16 marca 2012 | linkuj fiu fiu pro sprzęt i zacny dystansik. Jutro ja powalczę :) Ps. Mamy wiosnę!!!
widmo
| 20:35 piątek, 16 marca 2012 | linkuj Kosmiczna energia :)
maccacus
| 18:33 piątek, 16 marca 2012 | linkuj No w końcu pokazałeś kółka :) Rower prezentuje się pro, jak z zawodowego peletonu.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa losie