• Sprzęt GIANT TRANCE X3

Rezerwat Świdwie

Niedziela, 15 stycznia 2012 · dodano: 15.01.2012 | Komentarze 7

Dzisiaj rano było koło zera na termometrze ale do jazdy zachęcało przebijające się przez chmury słońce. Niestety nie znalazłem dzisiaj żadnego kompana do jazdy. Po szybkim śniadaniu i porannej kawie już o 11:40 :P wyszedłem z domu i pomknąłem w kierunku lasu. Najpierw trochę zabawy na szlaku niebieskim czerwonym i wylądowałem na Głębokim potem slalomem pomiędzy ludzmi do Bartoszewa.

Bagna koło Bartoszewa © rtut

Tam stwierdziłem, że w sumie jak się ruszam to nie jest tak zimno i pojechałem dlaej w Stronę Tanowa a z tamtąd w kieunku Węgornika i Rezerwatu Świdwie.

Stadnina pomiędzy Węgornikiem a Rezerwatem Świdwie` © rtut

Rezerwat Świdwie to punkt zwrotny mojej trasy od niego miała się zacząć jazda w kierunku domu. No ale niestety tak łatwo nie było. Ponieważ okazało się, że złapałem kapcia w przednim kole. Dosyć dużo czasu zajęło mi szukanie co siedzi w tej oponie ale jak się juz z tym uporałem potem okazało się, że pompka cos niezbyt dobrze pompuje cała operacja zajęła mi aż prawie godzinę i dosyć mocno zmarzłem. Jka się uporałem z problemem w celu rozgrzewki wbiegłem na wierzę widokową przy rezerwacie a potem dobrym sprintem przez pola i lasy z powrotem do Bratoszewa tyle że przez Sławociesze.

Widok na jezioro Świdwie © rtut

Koza gotowa do powrotnej drogi © rtut

Z Bartoszewa do Pilichowo i potem jak juz się rozgrzałem znowu troche pobawiłem się w lesie i wróciłem do domu. Wypad mimo paru komplikacji wpełni udany. Trzeba teraz tylko zintensyfikować jazdy i seozn 2012 uważam za naprawdę otwarty.

Na sam koniec mała inskepcja w pobliżu mojego osiedla. Jak skończa budować to co zaczęli może wkońcu usprawni się wyjazd z niego.

Widok na centrum Szczecina z przebudowywanej ulicy Warcisława © rtut

| 15:54 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj Rtut, myślę że nie musimy się zamieniać, góry są tak wielkie, że obu nas z powodzeniem pomieszczą :)
| 21:19 poniedziałek, 23 stycznia 2012 | linkuj James77 na intensywną jazdę to muszę poczekać jak się wybudzę ze snu zimowego.
pioter50 taki urok mieszkania na bagnach jak coś to ja chętnie na góry się zamienię:P
lutra
| 07:49 piątek, 20 stycznia 2012 | linkuj Bagna i jezioro robią wrażenie.Piękne zdjęcia.Piękny wyjazd.
| 03:52 piątek, 20 stycznia 2012 | linkuj Zimy tam u Ciebie w ogóle nie widać.Widoki prawdziwie jesienne.No i pierwszą "gumę" na nowym sprzęcie już złapałeś.Znaczy to, że sezon już na dobre rozpoczęty.
sargath
| 17:45 poniedziałek, 16 stycznia 2012 | linkuj aura jak aura, ale w tych czasach pęknięta guma, ehh...
maccacus
| 21:37 niedziela, 15 stycznia 2012 | linkuj Współczuje zmieniać gumę przy dzisiejszej aurze...
James77
| 21:31 niedziela, 15 stycznia 2012 | linkuj jak chcesz intensywnej jazdy w grupie zapaleńców to uderzaj w każdą niedzielę o 11 na pętlę autobusową na Bukowym :) Fajna zabawa przez 2 godziny.
btw. wycieczka bardzo fajna, dawno na tej wieży nie byłem :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pobie