• Sprzęt CORRATEC Super Bow

Użytkowo

Poniedziałek, 9 stycznia 2012 · dodano: 10.01.2012 | Komentarze 5

Dzisiaj kurs użytkowy z domu pojechałem do roboty gdzie już od tygodnia stoi mój parch, zdradzający kolorem spalin, że koniec jego turbiny jest bliski. Więc pojechałem po niego rowerem tam zapakowałem kozę na pakę i pojechałem do mojego ulubionego warsztatu „Auto Cygan” do Jasienicy żeby Pan Cygan postawił diagnozę co jest z nim nie tak. Gdy auto zostawiłem wróciłem do domu rowerem.
Koza jaką dzisiaj się przejechałem to Corratec, który ostatnio (jeszcze w grudniu) dostał nowe piasty Novatec 711/712. Gdyby nie to, że się wykosztowałem na te piasty i zaplecenie kół najprawdopodobniej poszedł by na sprzedaż a tak.. Zrobiło mi się go szkoda w przerwie między Świętami a Nowym Rokiem zrobiłem mu kompletny serwis i na razie chyba go nie sprzedam bo to naprawdę świetny rower. Żeby nie było, że o niego nie dbam dostał nowy fotel Ritchey Maraton BioMAx Pro jak za niewiele ponad stówkę super wygodne siodło. Przy okazji wymieniłem też olej w hamulcach i w końcu wymieniłem przewód tylniego hamulca na czerwonego Jagwire Hyflow. Jak go też serwisowałem czyli rozkręciłem na poszczególne śrubki i złożyłem do kupy to sobie poważyłem każdą częś i dodałem potem i wyszło, że waży 11 439 gram. XHyba nieżle jak na taką ramę, którą waży sama w sobie prawie 2000g pamiętam, że mój Giant XTC ważył coś koło 1600g.

Zakłady Chemiczne Police © rtut

Corratec Gotowy do sezonu 2012 © rtut

NOVATEC 2012 711SB © rtut

sargath
| 13:40 środa, 11 stycznia 2012 | linkuj to jeszcze dodatkowo, powiem, że piasta wytrzymała jak mi samochód w dupę wiechał, obręcz była w ósemkę, szprychy pozrywane, a piasta cała :))
| 21:35 wtorek, 10 stycznia 2012 | linkuj Co Ty gadasz Paweł ja Ci maks 85kg dawałem. To mnie pocieszyłeś bo ja nie wiele więcej od Ciebie. Mam nadzieję, że parę dodatkowych kg powyżej Twojej górnej granicy nie zrobi im różnicy :)
sargath
| 17:13 wtorek, 10 stycznia 2012 | linkuj wagę spokojnie wytrzymają, ja w sezonie ważę 86 - 91 kg :))
| 13:04 wtorek, 10 stycznia 2012 | linkuj Mam nadzieję, że tylna aluminiowa oś wytrzyma moje kilogramy. Jak dla mnie to najbardziej słaby punt tych piast. Wykonanie jak i waga tych piast naprawdę robią dobre wrażenia zwłaszcza za taka cenę. Niedługo będę składał jeszcze jeden komplet kół trochę cięższych 811/812 chyba zaczynam miec słabośc do tych Novateków. Na jednych 41/42 już jeździłem i przejechałem na nich z 2000 i tez nic się nie działo.
sargath
| 10:52 wtorek, 10 stycznia 2012 | linkuj mam od roku te piasty, są zajefajne, po 10k km nie miały lekko i żadnej awarii :)

pozdro

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lkazd