• Sprzęt GIANT TRANCE X3

Po raz pierwszy 2012

Środa, 4 stycznia 2012 · dodano: 05.01.2012 | Komentarze 4

Pogoda piękna 7 stopni w styczniu trzeba korzystać. Jedyne co to czasu mało. Udało mi się jednak wyskoczyć na dwie godzinki. W lesie straszne bagno ale chęć pobawienia się nową zabawką sprawia, że się tym mało przejmuje. Jest tez niesamowicie ślisko wszędzie pełno mokrych liście a pod nimi kałuże z woda i błotem. No ale wszystko to sprawia, że jestem jeszcze bardziej zadowolony z nowego sprzęciora ponieważ niektóre leśne dobrze znane mi odcinki o wiele pewniej i szybciej niż na sztywniaku. Tylko jest jedne małe ale gdzie ta forma....

Już nie mogę się doczekać jak wydłuży się dzień i ustabilizuje pogoda, żeby ruszyć na jakiś weekend do jakieś rowerowej krainy w planach (góry bystrzyckie albo coś w okolicy albo góry sowie)

Nie mogę się nacieszyć Giant Trance X3 © rtut

Ach ten X prawie jak celownik na masce mercedesa © rtut

Na koniec fotka Pomnika Sportowców obok, którego przejeźdżam praktycznie za każdym razem idąc pojeździc po lesie a jeszcze nigdy nie było jego zdjęcia na moim blogu. Także cos do poczytania