• Sprzęt MERIDA Road Race 901-18 Sprzedany

Znowu na szosie

Środa, 17 sierpnia 2011 · dodano: 17.08.2011 | Komentarze 6

Rozkręcania na szosie ciąg dalszy. Dzisiaj było trochę ciepło bo 26 stopni no i wiało tez nieźle. Fotek nie zadumo bo koncentrowałem się na kręceniu i przemyśleniach. Ostatnio stwierdzam, że samotna jazda na takich dłuższych dystansach to bardzo filozoficzne zajęcie 
Trasa: Warszewo – Głębokie – Osowo – Dobra – Lubieszyn – Ramin – Sonnenberg – Glasow – Retzin – Loeknitz – Grunhof – Pampow – Blankensee – Plowen – Bismark – Linken – Lubieszyn – Dobra – Głębokie – Osowo – Warszewo. Potem odezwał się gość co kupił na allegro ode mnie pedały tomu jeszcze podrzuciłem na Niebuszewo i z powrotem na Warszewo pod górkę musiałem zapychać.
Jak tak pod górkę się wciągałem to spotkałem Eryka, z którym pogadałem i dopiero dotarłem do domu.
Potem miałem jeszcze wizytę dwóch kolegów z którymi jeżdżę na MTB i którzy mierzyli moja szose bo sami planują taki zakup. Heh… coraz więcej osób na szosę się przesiada.
Dzisiaj złapałem gumę w przednim kole. Od 300km na tyle mam nową oponkę ale zdaję się, że na przód też trzeba coś pomyśleć bo już do 5 tysięcy się przebieg zbliża. Ostatnia fotka rozkłada mnie na łopatki a raczej hasełka Neonazistowskiej partii NPD. Dodam tylko, że w Niemczech wciąż toczą się dyskusje czy by jej nie zdelegalizować. Być

Przez pola i łaki © rtut

Widok na pola pola pod Ramin © rtut

Pola w okolicach Glasow © rtut

Plakat NPD "ATOMOWA ŚMIERC Z POLSKI" © rtut

wober
| 19:50 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Krzysiek to kiedy ich na wycieczkę zabierzesz?:D
| 19:28 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Paweł co do dróg to może i tak ale z kulturą to szkoda gadać i dlatego wolę po Niemczech jeździć w końcu mamy blisko :P
Do anonima jak o tej porze to istotnie byłem ja :P
Romek jeden z kolegów zakupił szosę a drugi przełajówkę ale tez po szosie ma zamiar głównie nią jeździć.
Piotrze tez bym sobie takich dystansów życzył ale niestety chyba jesień idzie i dzień się już coraz krótszy robi.
| 17:56 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Tylko patrzeć, jak znów będziesz po 300km jeździł.
wober
| 15:41 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj No to będzie jakaś może paka do jazdy bo coś się reszta wykruszyła albo coś planuje i ciężko ćwiczy po kątach :D
Daj znać to w next tyg może coś pojedziemy sobie tak wycieczkowo po południu
Anonimowy tchórz | 08:34 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Chyba widziałem jak podjeżdżałeś pod Osów jakoś o 16:20 przy aptece :]
sargath
| 06:44 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj drogi mamy coraz lepsze to się ludzie na szosy przesiadają ;))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ajaja