• Sprzęt MERIDA Road Race 901-18 Sprzedany

Niemocy część dalsza turystycznie po Niemczech

Środa, 6 lipca 2011 · dodano: 06.07.2011 | Komentarze 2

Dzisiaj wziąłem urlop w robocie bo jakoś jeszcze nie odespałem ostatniego wyjazdu. Że dosyć dobrze się czułem poszedłem na rower. Bez planu i bez większych przygotowań pojechałem przed siebie tam gdzie mnie koła poniosą. Trasa wyglądała mniej więcej tak. Warszewo – Osowo – Głębokie – Dobra – Buk – Plowen – Loeknitz – Menkin – Brussow – Ludwisburg – Grenz – Wallmow – Rollberg – Schmolln – Penkun – Krakow – Grambow – Linken/Lubieszyn – Dobra – Głębokie – Osowo – Warszewo.
Dziś w odróżnieniu od wczorajszego dnia nie spotkałem żadnego idioty za fajerą. Jechało się nawet nieźle zdecydowanie lepiej niż wczoraj i momentami bez większego wysiłku utrzymywałem tępo około 35km/h. Potem już było gorzej, bo wjechałem na jakieś szutry i drogi nawet jak na niemieckie starty słabej, jakości. Wyjazd typowo turystyczny, więc trochę fotek narobiłem i jechałem bez parcia na średnią. Jedynym celem było nie przekraczać tętna 80%. Prawie się udało, ale niestety na podjeździe pod miodową na Osowo nie dało rady. Żeby nie było tak miło to po jakimś 70km jakoś dziwnie ciężko zaczęło mi się jechać nie wiem czy z powodu wysokiej jak na mnie temperatury zbyt słabego nawadniania się (ciągle o tym zapominam). OD momentu jak w Penkun skręciłem na północ zaczął się wiatr prosto w twarz miałem nawet moment zwątpienia czy nie zadzwoni po małżonkę żeby po mnie przyjechała do Lubieszyna. No, ale jakoś dotarłem o własnych siłach do domu. Nawet nie sądziłem, że powrót do pełni sił po dwóch tygodniach nie kręcenia może być tak bolesny. Mam nadzieję, że trener Romek cos zaradzi. Potrzebuje jeszcze jednego trenera od treningu mentalnego, żebym uwierzył, że da radę zwalczyć kryzys. W niedziele szykuje się ponad 200km nad morze i z powrotem oj będzie ciężko…

Widoczek na Blankensee w którym prawie każda wycieczka po Niemczech ma swój początek i koniec © rtut