• Sprzęt MERIDA Road Race 901-18 Sprzedany

Trening Koxik team

Poniedziałek, 20 czerwca 2011 · dodano: 20.06.2011 | Komentarze 3

Przepraszam wszytskich, ze jeszcze nie dodałem opisu i fotek do wczorajszego wyjazdu ale nie było kiedy. Spowodowane jest to wyjazdem służbowym i licznymi przygotowaniami do niego. także w miare jak się sytuacja rozwinie wszytsko uzupełnie.

Dzięki chłopaki za dzisiejsze kręcenie

Jak kogoś zrzera ciekawośc jak fajnie dzisiaj było zapraszam do blogów wober'a i maccacus'a z którymi miałem dzisiaj przyjemnosc kręcic. Był znami też Eryk ale on nie ma konta na BS. Pewnie już o tym wszyscy wiedzą

Macacus i Eryk co nie chce założyc konta na BS podczas czekania jak ulewa przejdzie © rtut

A po burzy wyszło słońce i ukazała się tęcza © rtut

wober
| 16:32 wtorek, 21 czerwca 2011 | linkuj pioter50 no to taki koleżeński manifest. Będziecie go wszyscy znać :D
| 12:54 wtorek, 21 czerwca 2011 | linkuj Może to i skuteczna metoda, żeby Eryk założył sobie wreszcie konto ;)
wober
| 23:03 poniedziałek, 20 czerwca 2011 | linkuj To że, Eryk nie ma konta wiedzą już nawet w TVN, będzie o tym w faktach :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zycie