• HRmax 193 (102%)
  • Sprzęt CORRATEC Super Bow

Po mieście i po lesie

Piątek, 20 maja 2011 · dodano: 20.05.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj wciąż nie wiadomo było, na które idę do roboty ciągle coś się zmieniało wiec zrezygnowałem z jazdy szosą, bo to ostatnio kończy się dłuższymi wycieczkami. Jako że uporałem się z cieknącym hamulcem w corratecu postanowiłem go przewietrzyć? Najpierw postanowiłem pojechać cyknąć fotkę żaglowcowi ORP Iskra, na którym wczoraj i jak się później okazało dzisiaj miałem przyjemność popracować.

ORP ISKRA © rtut

Potem przez miasto I Park Kasprowicza w którym stoi rzeźba Hasiora „Ogniste Ptaki” dawniej stała ona na pl. Zgody. Mam nawet jakąś starą pocztówkę z tą rzeźbą w starym miejscu. Obecnie na placu zgody w miejscu gdzie stała rzeźba stoi budynek.

"Ogniste Ptaki" Władysława Hasiora © rtut

Potem pokręciłem się po Lasku Arkońskim I puszczy wkrzańskiej a gdy do tarłem do domu czekała na mnie przesyłka. Niestety nie zdążyłem przed pracą jej przetestować, bo okazało się, że w przednim kole znowu kapeć. Do kompletu z butami zafundowałem sobie pedały, PD-R540.