• Sprzęt CORRATEC Super Bow

Krótko po lesie

Wtorek, 10 maja 2011 · dodano: 10.05.2011 | Komentarze 2

Dzisiaj na popołudnie do roboty. Na jakąś dalszą wycieczkę na szosie brak czasu bo zbyt późno wstałem. Pojechałem do lasu wyszalec się jednak moje szaleństwa nie trwały zbyt długo bo coś tylni hamulec ciągle robił się coraz bardziej miękki. W Bartoszewie zobaczyłem dlaczego . Pozostał mi tylko powrót do domu niestety. Ciekawe czy tak jak ostatnio nie będę w stanie u mnie na wsi kupic końcówki przewodu i cos co kosztuje 4 zł będę zamawiał w sklepie internetowym i płacił 15 za wysyłkę.

Ruiny wieży Quistorpa © rtut

Rzeźba w Ruinach wieży Quistorpa © rtut

Coś do poczytanie o tym jak dawniej wyglądały te ruiny.

Pracowity dzień © rtut

Kuku a raczej siku zrobił mi hamulec :( © rtut

| 21:16 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj W Szczecinie jest wiele takich atrakcji ale jakoś od 1945 roku moje rodzinne miasto nie może się doczekać prawdziwego gospodarza z prawdziwego zdarzenia, który by wykorzystał jego potencjał (położenie i historię) Na razie Szczecin to niestety rozległa wieś z tramwajem. Jeżeli chciał byś dowiedzieć się więcej o czasach jego świetności zapraszam do przejrzenia portalu miłośników dawnego Szczecina www.sedina.pl
| 18:22 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj Wieża niegdyś wyglądała niesamowicie, gdyby została odbudowana, pewnie znów byłaby atrakcją turystyczną.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa bsree