• Sprzęt CORRATEC Super Bow

Rozjazd po wczorajszym 200km

Niedziela, 8 maja 2011 · dodano: 08.05.2011 | Komentarze 1

Po wczorajszej wycieczce postanowiłem nabierać dzisiaj sił. Niestety wytrzymałem tylko do godziny 15. Piękne słońce temperatura 23 stopnie skłoniły mnie do tego, żeby trochę pokręcić w tak wspaniałych okolicznościach przyrody.
Najpierw pojechałem pokręcić się po puszczy wkrzańskiej. Po drodze postanowiłem sfotografować rzeźbę słonia, która stoi na mojej dzielnicy i jest dość niecodzienna. Do zapoznania się z jej historią zapraszam do odwiedzenia TEJ strony.

Rzeźba słonia na szczecińskim Warszewie © rtut

Z puszczy pojechałem na Arkonkę zobaczy jak moja małżonka z córka radzą sobie jeżdżąc na rolkach. Niestety już ich tam nie było były w innej części parku a mianowicie w ogrodzie różanym gdzie wg mojej córki jest najlepszy plac zabaw. Ja ma trochę inne skojarzenia z tym miejscem, bo wychowywałem się tu nie opodal a obecny kształt ogród ma dopiero od kilku lat. Wcześniej różne się tu rzeczy działy.

Ogród Różany Szczecin © rtut

Z ogrodu różanego postanowiłem pojechać w okolice Wałów Chrobrego w celu zobaczenia Rosyjskich kutrów rakietowych. Im bliżej „wałów” tym więcej Luda. Więc zrezygnowałem i pojechałem na drugą stronę odry pod Urząd Celny w celu zrobienia zdjęcia wspomnianym jednostką.
Wały Chrobrego Piknik Odrzański 2011 © rtut

Rosyjskie Kutry Rakietowe Piknik Odrzański 2011 © rtut

Fragment graffiti na filarach Trasy Zamkowej im Piotra Zaręby Pierwszego prezydenta w powojennym Szczecinie © rtut

Zdjęcia wyszły jak widać nic specjalnego, bo było już dosyć późno no i takim kieszonkowym aparatem z dosyć dużej odległości za wiele nie zdziałałem. No, ale taki kieszonkowy aparat mieści się prawie wszędzie do koszulki kolarskiej a lustrzanka już nie. Potem pojechałem na Plac Orła Białego gdzie nie byłem już dobrych kilka lat. Zbyt wiele tam się nie zmieniło. Najbardziej na tym placu urzeka mnie pewna postkomunistyczna budowla, która skutecznie psuje klimat tego miejsca.

Budynek Polmozbytu na pl. Orła Białego © rtut

Potem zapedałowałem przez Park Kasprowicza, Lasek Arkoński i Puszcze Wkrzańską z powrotem na Warszewo. No i trochę km się uzbierało.