• Sprzęt MERIDA Road Race 901-18 Sprzedany

Przed pracą

Wtorek, 19 kwietnia 2011 · dodano: 19.04.2011 | Komentarze 3

Dzisiaj przed robota miałem około 4h czasu na rower. Zbytnio nie miałem pomysłu gdzie pojechac więc pojechałem Warszewo - Osowo - Głębokie - Wołczkowo - Dobra - Buk - Blankensee - Glashutte - Hintersee - Ahlbeck - Rieth. No i jak tam dotarłem to minęło 1:45 więc postanowiłem wrócic tą samą drogą co przyjechałem. Wracało się znacznie gorzej bo przeważnie pod wiatr. Dzisiejsza moja trasa w dużej mierze przebiegała szlakiem rowerowym Odra - Nysa i zaskoczyło mnie to jak wielu już sakwiarzy go przemierzało w jedną i w drugą stronę. No ale z drugiej strony w taką pogodę to się nie dziwie sam bym wziął urlop i pojechał na jakąś wyprawę. Dzisiaj testowałem moje "nowe" koła, które kupiłem na jesieni jak jeszcze miałem w planach składanie kolarki a nie kupno gotowej. Koła to shimano WH-R500 podstawowy model. W porównaniu do kół które miałem wcześniej. Czuc nawet najmniejsze kamyczki na nich. Trochę dłonie momentami mi drętwiały i 4 litery ale tylko na naszych doskonałych asfaltach po Niemieckiej stronie jakoś tego nie odczuwałem. Swoją drogą to koła chciałem sprzedac na allegro za cenę za która kupiłem. Jakbym był jakimś socjologiem to bym chyba napisał jakąś prace doktorancka na temat ludzi którzy kupują i sprzedają tam a przede wszystkim nie potrafią czytac ze zrozumieniem.

AVG CAD 85

PS. Przepraszam za brak "c z kreską"

| 07:49 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Muszę się trochę pomęczyć bo jakbym nie jeździł przed robotą to bym wtedy miał do jazdy tylko weekendy a dla mnie to za mało niestety
robi76
| 19:06 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj Hejka. A Ty po takiej wycieczce masz jeszcze siłę pracować?
pozdro.
kfiatek13m
| 17:20 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj fajnie, że możesz sobie pozwolić na takie wypady przed pracą :) pozdr

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mocse