• Sprzęt CORRATEC Super Bow

Po lesie

Niedziela, 17 kwietnia 2011 · dodano: 17.04.2011 | Komentarze 3

Nigdy się tak jeszcze dobrze nie czułem po przejechaniu znacznego dystansu jak po wczorajszej wycieczce. Dzisiaj samotnie po lesie Warszewo - Podburzańska - Głębokie - Owczary - Bartoszewo - Pilichowo - po lesie - Pilichowo - Głebokie - Osowo - Podburzańska - Warszewo Nawet trochę się zmęczyłem no i widzę, że jazda szosą przynosi efekty. Na większości znanych mi podjazdów mogę swobodnie utrzymywac większą kedencję i to na twardszych przełożeniech czyli np jak do tej pory jedna górkę podjeżdżałem z prędkością 14 - 16 km/h to teraz jadę 19 - 21 km?h a tento ma ta sąma wartośc około 150.

AVG CAD 81

| 16:44 poniedziałek, 18 kwietnia 2011 | linkuj Widzę, że w Kotlinę Kłodzką przyjedziesz doskonale przygotowany kondycyjnie.
| 23:10 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj No może po tych wszystkich świętach weekendach majowych itp itd zdecyduje się na wypad z grupą z Głębokiego. Do granicy dam radę najwyżej złapie gumę albo łańcuch mi spadnie coś wymyślę :P
wober
| 18:52 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Dobrze, dobrze trener patrzy i czuwa :D hahaha
Teraz trzeba coś ostrego pojechać szosą a nie wycieczki same :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa esiet