• HRmax 167
  • Sprzęt MERIDA Road Race 901-18 Sprzedany

Znowu Niemcy

Środa, 23 marca 2011 · dodano: 23.03.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj musiałem wziąć wolne w robocie, ale popołudniu a praktycznie już wieczorem znalazłem chwilę żeby pokręcić. Wybór padł na trasę Warszewo – Głębokie – Pilichowo – Tanowo – Dobieszczyn – Hintersee – Glashutte – Grunhof – Pampow – Blankensee – Buk – Dobra – Wołczkowo – Pilichowo – Głębokie – Warszewo.
Ja tam nie wiem jak to jest. Zawsze przed moim wyjazdem sprawdzam pogodę na stronie new.meteo.pl. Chyba coś jest nie tak. Jak bym nie sprawdzał to ciągle jadę pod wiatr. Albo nie wiem mam takie szczęście albo ich prognozy są lipne z tym kierunkiem wiatru. Co do innych nie mam zastrzeżeń. Ostatnio zaczyna mi się jazda po zmroku szosą zwłaszcza po niemieckiej stronie granicy, bo po naszej niestety jakoś nie można liczy na wyrozumiałość kierowców mimo lampek i odblasków.

Zmierzch nad Hintersee © rtut

Historia Glashutte © rtut

Chwilę po zachodzie słońca widok z granicy w kierunku Blankensee © rtut

131 167
PS. Dzisiaj dystans wyszedł dłuższy niż zazwyczaj na tej pętelce bo zajechałem do samego Hintersee.