• HRmax 173
  • HRavg 149
  • Sprzęt CORRATEC Super Bow

Zimno i wietrznie

Niedziela, 13 lutego 2011 · dodano: 13.02.2011 | Komentarze 1

Dzisiaj wybierałem się na kozę jak sójka za może, ale w końcu o 14: 11 wyruszyłem spod domu. Zaczęło się standartowo Podburzańska potem trochę lasu czerwonym do Miodowej i na Głębokie. Potem stwierdziłem, że jest już dosyć późno to podgonię ścieżką rowerową (tą niedokończoną) do Tanowa i potem uderzę w stronę Węgornika i Świdwia. Do Tanowa dotarłem w trybie ekspresowym za sprawą wiatru południowowschodniego. Gdy dojeżdżałem do rozjazdu na Węgornik stwierdziłem, że noga podaje nie jest zbyt zimno jak na luty 0, 5 na plusie i pognałem w stronę Dobieszczyna. W Dobieszczynie jak zmieniłem kierunek jazdy na południe zaczęła się masakra słońce zaczęło zachodzi nagle zrobiło się zimno i ogólnie nie przyjemnie w Stolcu przez chwile zastanawiałem się czy nie skręci w kierunku Świdwia jeszcze, ale postanowiłem przejechać tą samą trasę, co w piątek i pojechałem przez Rzędziny, Dobrą, Bartoszewo, Pilichowo, Dęby Bogusława Podburzańską do domu, gdy już wracałem temperatura szybko spadła do -2 i było już mało sympatycznie.