TEST NOWYCH KÓLEK I NIE TYLKO

Czwartek, 19 sierpnia 2010 · dodano: 19.08.2010 | Komentarze 0

Po poniedziałkowej glebie za namową mojej małżonki zrobiłem sobie dwa dni przerwy. Nie bez oporu mi to przyszło, bo wczoraj odebrałem nowe kółka z serwisu i juz miałem iść pojeździ, kiedy okazało się, że przednie trzeba przeciągnąć 7 mm żeby było na środku no cóż zdarza się... Dzisiaj trochę naściemniałem w pracy i z samego rana zawiozłem kółko do poprawki i odebrałem je popołudniu i już po obiadku siedziało w rowerze i czekało na jazdę próbną. Niestety, gdy już miałem iść rozpadało się, więc miałem dzisiaj znowu ogóle nie jeździ, ale przed 19 zaczęło się wypogadza, więc ruszyłem w las. Zestaw, który złożyłem to Piasty novatec SB042 i SB 041 czy jakoś tak najtańsze modele tego producenta przód dwa łożyska tył 4 obręcze mavic 719 disc szprychy sapim 2mm. Założenie towarzyszące zakupowi tych kół wagę mam gdzieś liczy się trwałość. Jak tylko wyjęczałem z domu odraz przystąpiłem do atakowania wszystkich "lezących policjantów" a po w jeździe do lasu korzenie i drobniejsze hopki po powrocie koła są nadal proste nic ich nie ruszyło, czyli opłacalność zakupu jak na obecną chwilę i przebieg 40 km 100%. Zobaczymy jak Beda spisywały się w dalszej eksploatacji, na razie co jetem bardzo z nich zadowolony musze się tylko przyzwyczaic do innego tykania bębenka. Jeszcze w sumie jedna rzecz przetestowałem dzisiaj to tarcze SM/rt-75, czyli XT bez pająka na 6 śrub, które w starych pitach zdążyły się lekko dotrzec i pół roku leżały sobie w skrzynce. Po dzisiejszej jeździe wydaje mi się, że klocki spiekane XTR M06, które miałem założone do poprzednich tarcz, SM, /RT-79 czyli tych na centerloock z aluminiowym pająkiem lepiej działają w tych bez pająka. Nie wiem może to moje subiektywne odczucie, ale jakby te starsze tarcze od XT lepiej hamowały od tych nowych z pająkiem. Przy okazji tego, że dzisiaj temperatura spadła do 17 stopni odraz przetestowałem spodenki Endura Humvee 3/4 są super, ale jednak jeszcze temperatura za wysoka, bo po mimo siatki pod kolanami trochę się tam nadmiernie pociłem myślę, że jak temperatura spadnie poniżej 15 stopnie to będzie w sam raz.