Niezła Gleba

Poniedziałek, 16 sierpnia 2010 · dodano: 16.08.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj zawiozłem opony michcowi żeby sobie cos wybrał a potem pojechalismy poszwęda się po lesie no i sie szwedalismy i szwedalismy a potem wyjechslismy z lasu i jechalismy kawałek Miodową pod góre i w pewnym momencie Michu kóry jechał pierwszy dał znaka że skecamy w prawo ale cos sie ni edogadaliśmy i zatrzymałem sie w miejscu tyle że z tylni kołem w górze amor dobił i jak się z orientowałem co się dzieje i mimo puszczenia przedniego hampla tył nie opadł to tylko zdązyłem wypiac buty i przeleciałem nad kierą i glebnąłem na klatę a rower przewrócił sie całe szczęście na abok a nie na mnie.

Nie pamiętam kiedy miałem jakąs glębę taką żebym się poobijał no ale co jakiś czas zdarzają sie takie sytuacje narazie napieprzają mnie kolana i lewe przedramie i nadgarstek mam nadzieje że do maratonu w wałczu mi przejdzie zobaczymy co to rano jutro będzie

Warszewo -m podburzańska głebokie owczary głebokie - miodowa [gleba] - osowo stadnina - czerwony - scieżka zdrowia - czerwony opo d - góre wieża quinstopa - czerwony do scieżki zdrowia - scieżka zdrowia - znowu podjazd miodową - andersena - warszewo chata