FENIKS
| 15:43 czwartek, 3 maja 2012 | linkuj Fajnie pooglądać zdjęcia osoby, można tak napisać z zewnątrz, miejsca które się bardzo dobrze zna nabierają nowego wyglądu. Pozdrawiam.
| 16:26 wtorek, 1 maja 2012 | linkuj W czasie Twojej krótkiej wizyty na naszym terenie, pokazałeś więcej i dużo lepiej niż ja, który tu jestem na stałe.Było być może może krótko, ale jakże treściwie.Pozdrawiam.
| 12:35 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj Niestety ale siódmego dnia już nie będzie. Tzn będzie ale to dopiero chyba w sierpniu albo we wrześniu. Jeszcze pracuje na d opisami mojego pobytu.

Fajnie, że się podobają fotki a jeszcze fajnie to mają Ci co mogą sobie po robocie pojechać na wycieczkę i podziwiać te widoki, które ja niestety mam tylko kilka razy w roku do pooglądania na żywo.
| 10:50 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj
Muszę jeszcze dodać, że widoki obłędne.
| 19:09 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Nie bałeś się, że gość odjedzie Twoim rowerem? ;)
domingo
| 12:18 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Fajnie, że jest dzień 5 i 6, bo myślałem, że już koniec :) Zdjęcie z kuracjuszem wymiata. Góry stołowe nawet przy tej pogodzie ładne. Narobiłeś tymi zdjęciami ochoty na kręcenie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ksree