• Sprzęt MERIDA Road Race 901-18 Sprzedany

Znowu po Niemczech

Poniedziałek, 7 listopada 2011 · dodano: 08.11.2011 | Komentarze 3

Pogoda taka, że nie mogłem się powstrzymać i musiałem iść pokęcić trochę. Trasa prawie, że standard. Warszewo - Osowo - Głębokie Dobra - Lubieszyn - Bismarck - Ramin - Loeknitz - Plowen - Bismarck - Lubieszyn - Dobra - Głębokie - Osowo - Warszewo.
Formy kompletnie brak tętno szaleje ale i tak mam frajdę z kręcenia tylko, że jakoś mimo słońca było zimno.

Gdzieś w okolicach Bismarcku © rtut

okolice Schwerentz © rtut

W oddali Plowen - zaraz tam będę © rtut

Sam nie pamiętam gdzie to ale tez mi się podobało i warto było się na chwilę zatrzymać © rtut

Na koniec taki filmik związany z moją robotą i tym dlaczego ostatnio nie mogłem kręcić na rowerze.

">Opis linka

| 03:45 poniedziałek, 28 listopada 2011 | linkuj fajna akcja z tym mostem.
| 22:28 piątek, 11 listopada 2011 | linkuj No to wiesz nawet jak zima przyjdzie to trzeba ciepłe gatki włożyc i pokręci choc raz w tygodniu. Bo tu widzę niektórzy już teraz za poważne przygotowania do następnego sezonu się biorą.
maccacus
| 17:58 wtorek, 8 listopada 2011 | linkuj Jak ja Ci zazdroszcze... Ostatnio tyle łaskawej pogody było a ja czekam na dostawy zamówionych części żeby tchnąć w kubka życie i w końcu znowu zacząć jeździć :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enera