• Sprzęt MERIDA Road Race 901-18 Sprzedany

Znowu Niemcy

Środa, 28 września 2011 · dodano: 28.09.2011 | Komentarze 3

Kolejna rundka po Niemczech.
Warszewo - Osowo - Głębokie - Dobra - Lubieszyn - Bismarck - Ramin - Loeknitz - Rotenkempelov - Grunhof - Pampow - Blankensee - Bismarck - Lubieszyn - Dobra - Głębokie - Osowo - Warszewo

Kręncenie korbą kompaktową idzie mi coraz lepiej widac to po prędkości max. icoraz bardziej mi się podoba. Szkoda, że wsędzie czuc zbliżająca się jesień. Dodatkowo męczą mnie wizje kolejnych długich wyjazdów służbowych bez rowerowania.
Trzeba korzysta póki można.

AVG CAD 92

Takie obrazki na polach mówią jedno - jesień © rtut

Eryczek
| 15:02 piątek, 30 września 2011 | linkuj Tutaj tempo już męskie, nie przesadzaj z tą turystyką Adasiu :)
| 19:37 czwartek, 29 września 2011 | linkuj Niestety w niedziele do Katowic wyjeżdżam i mnie nie ma przez dwa tygodnie.
maccacus
| 19:32 czwartek, 29 września 2011 | linkuj Szkoda, że ostatnio jakoś się nie możemy zgrać na wspólny trening, mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu uda się coś ustawić
A tempo dziarskie... ale dla Eryka to turystyka ;P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dniau