• Sprzęt MERIDA Road Race 901-18 Sprzedany

Po miesięcznej przerwie

Środa, 21 września 2011 · dodano: 21.09.2011 | Komentarze 4

Dzisiaj po miesięcznej przerwie postanowiłem iśc pokręcic. Niestety czułem, że forma nie taka noi wiatr też nieźle dawał w kośc. Dlatego dystans nie za duży ale postanowiłem nie odpuszczac. Tętno wariowało no ale tak to jest jak organizm odwykł od wysiłku.

W rowerze pojawiło się parę nowych gadżetów. Naważniejszy z nich to korba kompaktowa 50/34. Śkusiłem się żeby zoabczy jak się na takim wynalazku jeździ z nadzieją także, że poprawię swoją kadencję. Po pierwszych jazdach jest nawet nieźle cho od razu czuc, że rower o wiele wolniejszy jest bo z Miodowej rozpędziłem się o jakieś 5 km/h wolniej niz z klasyczna korbą 52/39. Wydaje mi się, że na kompakcie o wiele więcej biegów wykorzystuję niż przy klasycznej korbie. Kaseta została ta sama 11- 25 taka jaką zalecają do korb kompaktowych. Na plus trzeba też zaliczy to, że w moim mniemaniu rower szybciej się rozpędza i można większe prędkości uzyskiwa na podjazdach. No ale tez to może byc przyczyną tego że się poprostu taka kompaktową korbą z natury rzeczy kręci z większa kadencją. Pozatym dzisiejszy test nie był w pełni obiektywyny bo tester był spragniony jazdy po miesiącu i kręcił jak oszalały mimo, że wiało i był samemu.

AVG CAD 95 :)

Trasa to już chyba mój standard Warszewo - Osowo - Dobra - Lubieszyn - Grambow - Ramin - Loeknitz - Grunhof - Pampow - Buk - Dobra - Głebokie - Osowo - Warszewo.

Kolejne nowe części © rtut

| 12:13 czwartek, 22 września 2011 | linkuj Czarna owijka już kupiona (fizik dual tape czarno-czerowny) ale na razie jeszcze tą pomęczę. Ta kiera to tak na zdjęciu wyszła bo faktycznie to jej górna część jest równoległa do gleby czyli tak jak powinno być.
sargath
| 11:51 czwartek, 22 września 2011 | linkuj tak teraz z czarna korbą wygląda zajebiście, jeszcze tylko czarna owijka :)
nie wiem czy to zdjęcie, czy tak w realu wygląda, ale wygodnie Ci jeździć z tak zadartą do góry kierownicą?

pozdro
| 06:54 czwartek, 22 września 2011 | linkuj No ale to chyba w następnym roku te góry teraz podjazd pod Miodową (6%) to dla mnie wyzwanie.
Jak tylko czas pozwoli to nie ma sprawy.
wober
| 20:41 środa, 21 września 2011 | linkuj Pedałki nowe chyba i mostek? No bracie teraz na kompakcie to z tobą w góry tylko jechać :)
Mam nadzieję że pokręcimy coś w przyszłym tygodniu ;>

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa odnie