• Sprzęt CORRATEC Super Bow

Hydrierwerke Pölitz AG

Niedziela, 24 lipca 2011 · dodano: 24.07.2011 | Komentarze 3

Dzisiaj wstałem z lekkim bólem głowy po wczorajszym więc o jakimś mocniejszym kręceniu nie było mowy. Zanim zwlekłem się z wyra było już południe. Jak już zdecydowałem się na przejażdżkę to okazało się, że wiatr dobrze wieje z prędkością 28km/h wg new.meteo.pl a wg znacznie mocniej w porywach. W związku z tym straciłem w ogóle ochotę na przejażdżkę na szosie. Na szybko obstukałem Corratec’a z wczorajszego błota nasmarowałem go i ruszyłem. W lesie pełno wiatrołomów ale to jakieś urozmaicenie w jeździe. W międzyczasie wymyśliłem, że pojadę pozwiedzać ruiny fabryki benzyny syntetycznej w Policach. Gdy dotarłem na miejsce (nie było mnie tam z 10 lat) ze zdziwieniem stwierdziłem, że wszędzie są poustawiane tablice z zakazem wstępu i informacje o tym, iż teren fabryki jest noclegownią nietoperzy. Ku jeszcze większemu zdziwieniu przekonałem się, że ów zakaz jest w dużej mierze respektowany bo większość ścieżek mi znanych była porządnie zarośnięta. Więc udałem się na ul. Usługową, która bezpośrednio graniczy z teren fabryki i z tamtąd przeprowadziłem dalszą część rekonesansu. Niestety wszystko zarośnięte ale wlazłem na jedną budowlę przy ulicy Usługowej i zrobiłem parę fotek. Potem wyczytałem na jeden z tablic, że w soboty o 13 jest darmowe zwiedzanie fabryki z przewodnikiem. H trzeba będzie się wybrać. Dla zainteresowanych zapraszam do poczytania na stronie www.skarb.police.pl

Potem pojechałem w stronę odry gdzie trochę się pokręciłem a następnie przez Police i powrotem do lasu. W lesie kluczyłem po nieznanych mi i nie oznaczonych ścieżkach tak dla zabawy i wyjechałem przy ruinach leśniczówki w Przęsocinie. Potem lasem Przęsocina prawie pod same Police i potem z Polic powrotem w kierunku Przęsocina. Potem jeszcze mała rundka po lasku arkońskim i powrót do domu.