• Sprzęt CORRATEC Super Bow

Testowo

Środa, 20 lipca 2011 · dodano: 20.07.2011 | Komentarze 5

Dzisiaj strasznie wiało w pracy jakaś dziwna atmosfera nerwowa więc zanim wyszedłem było już po koło 18. Gdy dotarłem do domu czekała na mnie paczka. W paczce były nowe oponki, które specjalnie sobie zamówiłem na wyjazd w góry. Co śmieszne to najprawdopodobniej jutro się okaże czy dostane urlop czy nie bo pokój w Polanicy Zdroju już na mnie czeka. No ale teraz o bardziej przyjemnych rzeczach.
Więc jak już zobaczyłem paczkę, na pocieszenie spieprzonego dnia postanowiłem założyć nowe oponki. Szybko się z tym uwinąłem i nie zaczęło jeszcze padać postanowiłem pojechać na szybki teścik. Starałem się wybieraćsame trudniejsze ścieżki najeżone śliskimi korzeniami i błotnymi kałużami. Teścik wypadł całkiem pozytywnie mimo iż oponki jeszcze nie dotarte ale super trzymają na prawie każdej nawierzchni. Jeszcze nie trochę się bałem mocniej wykłada na szutrze bo przy pochyleniu roweru oponki dosyć głośno dają o tym znać a jeszcze nie czuje się na nich zbyt pewnie.
Mamm nadzieje, że dostane ten urlop i uda mi się pojeździć w górach a jak nie to oponki odwieszę na kołku w piwnicy do następnego roku.

Corratec na niebieskim szlaku © rtut

Nowy Continental Moutain King II © rtut

Nowy Continental Moutain King II jeszcze nie dotarty © rtut

| 20:01 czwartek, 21 lipca 2011 | linkuj No to wychodzi na to, że jadę w góry :P
| 13:11 czwartek, 21 lipca 2011 | linkuj No biorę trenerze bo po tej ostatniej 300 potrzebuję trochę odmiany. Poza tym mam tam do przejechania kilka ścieżek, których nie dało rady w zeszłym roku przejechac. Napewno taki trening nie pójdzie na marne.
wober
| 08:06 czwartek, 21 lipca 2011 | linkuj No to widzę że jednak MTB bierzesz :)
Ważne że górki poćwiczysz ;]
| 06:51 czwartek, 21 lipca 2011 | linkuj No właśnie jest tak, że nawet jak jesteś na urlopie to kierownik może przerwać Twój urlop jeżeli jesteś potrzebny w pracy itp. Jest o tym wszystko w kodeksie pracy. No ale wiadomo jak to jest. Poza tym ja mam nie normowany czas pracy i też muszę się godzi na takie akcje bo pracuję w usługach i skoro klient ma dla mnie robotę w wyznaczonym terminie no to żeby zarobić to muszę przyjść do roboty. Bo np. nikt nie będzie czekał na mnie z budową mostu. Konkretnie z jakimś etapem budowy. Jak ja mu powiem że jestem na urlopie, to żeby skończy swoją budowę w terminie weźmie inną firmę. Dobra się rozpisałem dzisiaj powinno się wszystko wyjaśnić.
| 03:13 czwartek, 21 lipca 2011 | linkuj Oponki super.Mam nadzieję, że je wypróbujesz w górach.Chyba są jakieś przepisy prawa pracy?Urlop Ci się należy.Nie pozwalajcie pracodawcom na łamanie swoich praw.Niechby tak mnie pracodawca spróbował nie dać urlopu...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ajaja