• Sprzęt MERIDA Road Race 901-18 Sprzedany

Może nad morze i 5TKM na szosie

Niedziela, 10 lipca 2011 · dodano: 11.07.2011 | Komentarze 7

Trener zarządził wyjazd nad morze. Więc nie miałem wyjścia i musiałem się stawić. Niestety pora spotkania była dla mnie trudna do zaakceptowania bo tak wcześnie jak o 7:30 (godzina zbiórki 17km od domu) to ja nawet do roboty nie wstaje. No i zaspałem. Z domu wyjechałem o 7:15 i już musiałem od rana Gonić ekipę udało mi się to w Załomiu. Potem już razem pojechaliśmy dalej. Droga wiodła przez Rurzycę – Goleniów – Nowogard tutaj krótki postój. Za Nowogardem w Żabowie niestety złapałem gumę. Szybka zmiana ale po wymianie miałem problem z ustawieniem szczęk względem koła i znowu musiałem Gonić grupę. Dogoniłem ich w Lisowie i już razem przez płoty dotarliśmy do Gryfic. Tam na rynku małym postój i dalej jazda w kierunku północnym w Trzebiatowie jeden z Adamów postanawia zrobić zakupy w „lekko” zatłoczonej biedronce. Romek Magda i tomek jada dalej w kierunku Pogorzelicy. Po szybkich zakupach jakieś 25 minut postoju znowu rusza grupa pościgowa za liderami wyścigu. Na początku droga między Trzebiatowem a Pogorzelicą jakieś 12km jest płasko a potem robi się coraz bardziej pagórkowato. Chłopaki zapodali tempo 35 – 32 i jedziemy ale w miarę jak się robi coraz bardziej pagórkowato chłopaki cos słabną. Więc postanawiam zaatakować na najdłuższym podjeździe i po chwili zostaje sam parę górek i jestem w Pogorzelicy. Pomału wszyscy dojeżdżają już mamy ruszać ale gdzieś zawieruszył się jeden z Adamów. Trener dzwoni Adam się znajduje łata gumę na poboczu. Jednak jako stary oldsculowiec (jak dla mnie) radzi sobie samemu łatkami i mówi, że nas dogoni w Niechorzu gdzie zaplanowaliśmy dłuższy popas. W Niechorzu w jakimś lokalu znanym Trenerowi gdzie karmią wszystkim od jajecznicy przez parówki, pierogi schabowe, kebaby, pizze zapiekanki zamawiamy spagethi. Dość długo na nie czekamy ale najadamy się nim do syta i ruszamy dalej z Niechorza. Rewal – Trzęsacz – Pobierowo, z którego odbijamy na Kamień Pomorski a potem kierujemy się na Wolin. Mimo dystansu zbliżającego się do 200km humory dopisują i jedzie się super bo wieje wiatr w plecy z północy. W Recławiu tuż przed samym Wolinem dochodzi do bardzo nie przyjemnej sytuacji przed brukiem chłopaki zbyt ostro hamują i Tomek najechał na kogoś nie wiem kogo bo byłem z przodu i po Tomku przejeżdża Magda która zalicza klasyczne OTB. Na szczęście bardziej kończy się to na strachu (wyglądało to groźnie). Tomek z zajścia wychodzi z potłuczonym kolanem. Całą akcją zainteresowała się policja, która przygotowywała się do akcji powrotów znad morza. Całe szczęście nie musieliśmy korzystać z ich pomocy i już po chwili suniemy kierunku Stepnicy trasa turystyczną. Potem szybki postój w Zielonczynie w sklepie i już jedziemy do domu w Dąbiu na Orlenie oficjalne pożegnanie i do domu.
Wycieczka udana jak zwykle było wesoła może poza sytuacją spod Wolina. Forma chyba wraca bo dystans jak najdłuższy do tej pory a nie zrobił na mnie większego wrażenia no i kilka ucieczek i pogoni w konkretnym tempie tez daje mi nadzieję, że jak w końcu praca mi pozwoli i wybiorę się na jakiś maraton to pojadę go tak jakbym chciał. Mimo, że była to tylko wycieczka to liczba gum kraks i w ogóle wszystkiego jak na jakimś etapie z największego turu.

Dzięki wszystkim za miła atmosferę kupę śmiechu do następnej wycieczki…
Reszta fotek za chwilę

PS przy okazji Merida przekroczyła swoje pierwsze 5TKM od marca. W ogóle nie żałuje jej zakupu bo rowerek fajny bezproblemowy i każdemu kto by się zastanawiał nad jej zakupem to szczerze polecam.