• Sprzęt MERIDA Road Race 901-18 Sprzedany

Tak bardziej na sportowo niż turystycznie

Sobota, 23 kwietnia 2011 · dodano: 23.04.2011 | Komentarze 9

Wczoraj umówiłem się z Woberem (Romkiem) na mocniejsze kręcenie. Byłem pełen obaw, że trener zafunduje mi taką przejażdżkę, że odechce mi się na szosie jeździć. Na miejsce spotkania stacja Lotos w zdrojach dotarłem spóźniony, bo straciłem kupę czasu w Salonie Rowerowym Pana Kadrzyńskiego. Przede mną jakiś Pan myślał bądź kupował a może był świeżo po zakupie Treka 8500 lub również cos drogiego i musiałem trochę spędzić aż ktoś się zainteresował moją osobą i chciał mnie odraz zbyć pokazując swoja niewiedzę, bo nie wiem jak sprzedawca w sklepie rowerowym może się nie orientować, które dętki maja wykręcany zawór presta i do których można zalać uszczelniacz. No, ale Pojechałem do Coolbike'a i tam załatwił temat w 30s i jeszcze na zaś nabyłem przejściówkę z presty na auto jakby znowu coś nieprzewidzianego miało się wydarzyć. Gdy już jechałem w stronę wspomnianego Lotosa okazało się, że strasznie wieje no i jakoś tak się spóźniałem. Jak już ruszyliśmy z Lotosu tempo jak na mnie było mocne 38 - 40km/h. W takim tempie dotarliśmy do Gryfina. W Gryfinie szybka decyzja, w która stronę "robimy" umówioną rundę do Schwedt. Najpierw wał przeciw powodziowy po Niemieckiej stornie potem powrót po Polskiej stronie drogą krajową 31. Najpierw musimy dotrzeć do Mesherin po koszmarnej kostce z, polbruku ale mimo dziur i nierówności tempo powyżej 30km/h. Po niemieckiej stronie zaczyna się jazda wiatr raz wieje z boku raz w twarz raz z tyłu, ale średnia utrzymuje się powyżej 32km/h. Przed samym Shwed kolega Misiek ma jakieś problemy żołądkowe i zwiedza nadodrzańskie krzaczory wraca pełen ulgi, ale niestety poświęca swoją koszulkę. Chyba trzeba zawsze mieć jakaś potówkę:P W krajniku już po Polskiej stronie zakupy w sklepie i dalej czeka nas 11 kilometrowa jazda pod wiatr i prawie cały czas pod górę. Trzymam się dzielnie trenera, ale kolega Misiek mimo lekkiego ducha coś zaczyna zostawać z tyłu. Dojeżdżamy do drogi 31. Stąd czeka nas dosyć długi zjazd do miejscowości Widuchowa, który zaraz za nią zamienia się w podjazd. Potem kilka jeszcze mniejszych i większych górek zjazdów podjazdów Gryfino i juz prawie w domu. Niestety W Daleszewie jakieś 15km przed końcem wycieczki trener wpada w dziurę i przebija dętkę. Po zeszło tygodniowych doświadczeniach i treningu dętkowym zajmuje nam to chwilę urywamy Miśka i jedziemy już na miejsce zbiórki na stacje Lotosu w Zdrojach. Tam Misiek dosłownie pada
Ale po chwili odzyskuje siły spożywając dwa hot dogi i jeszcze kawałek odprowadzam chłopaków do Selgorsa i rozjeżdżamy się. Po tak dobrym kręceniu z łatwością utrzymuje średnią w okolicach 30km/h wracam już z wiatrem na lewobrzeżne. Pod domem okazuje się, że moja małżonka wybyła gdzieś z domu i siedząc na ramie pod domem nagle usłyszałem złowrogie psssst. Cholera, co za pech znowu kapeć dobrze, że już się nigdzie nie ruszam (do wtorku).

Dzięki chłopaki za fajną jazdę i do następnego.
Zdjęć nie ma, bo nie było czasu na zdjęcia, mimo że aparat był w kieszeni. Teraz leże i bardziej niż mięsnie pieką mnie ręce od dość mocno przygrzewającego dzisiaj słońca

AVG CAD 88

| 20:51 poniedziałek, 25 kwietnia 2011 | linkuj @wober ja tam wciąż słabo z kasiora stoję, żeby na takie eskapady jeździć choć nie ukrywam, że bym chętnie spróbował swoich sił na podjeździe pod Orlinek i w ogóle na całym podjeździe w Karpaczu.

@maccacus czekamy aż ktoś odpędzi od nas złe moce i przejmie naszego pecha
wober
| 09:42 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj No to ładnie jesteś mistrzem dętek :)
Super się jechało trzeba często robić takie dobre treningi, i forma sama przytjdzie. Szczyt pewnie na lipiec wypadnie w tym roku. No trzeba się sprężyc bo w czerwcu Karpacz :)
maccacus
| 07:03 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Gratuluje, świetne statystyki :)
Ale co Wy za pecha macie z tymi dętkami...??? Musicie mieć coś na sumieniu ;)
| 06:32 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Piotrze z tym zawodowstwem to chyba przesada, choć z forma nie jest najgorzej. Dodam tylko, że i tak góry wszystko zweryfikują :D
| 05:39 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Regularne treningi przynoszą oczekiwany skutek.Jeździsz już jak prawdziwy zawodowiec.Bardzo dobra średnia na dużym dystansie.Gratuluję.
| 20:45 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj To może za 3 tygodnie w Gryficach pojeździmy :P
kfiatek13m
| 20:39 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Jedziemy :) Tyle, że Romek startuje, a ja będę robiła zdjęcia ;)
| 20:26 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Ja wczoraj pracowałem do 1 w nocy (z piątku na sobotę)Nic straconego za dwa tygodnie koleżanko możemy jechać razem bo za tydzień chyba jedziecie na Trzebnice gdzie z kolei mnie nie będzie.
kfiatek13m
| 20:22 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Ładnie pojechaliście :) Szkoda, że mnie nie było. Ale czasami tak bywa - ktoś musi pracować, aby inni mieli wolne.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mocse