Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rtut z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 18890.12 kilometrów w tym 3265.95 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.87 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 0 metrów.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy rtut.bikestats.pl

OSTATNIA JAZDA XTC

Poniedziałek, 23 sierpnia 2010 · dodano: 23.08.2010 | Komentarze 5

Dzisiaj podczas czyszczenia napędu zauwazyłem peknięcie na ramie między rurą podsiodłową a górną rurą ramy postanowiłem pojechac do sklepu gdzie kupowałem rame . Tam Panowie zawyrokowali że trza rower rozebrac i rame do warszwy wysłac go ginta. Wiec ze sklepu na około przez las zabrałem mojego gianta w droge powrotna jak dojechałem do domu okazało się ze pęknięcie się powiększa. Troche jestem zdołowany bo pewnie najbliższe 2 tygodnie spędze bez roweru najwyższy czas pomyśle o jakiejs treningówce chyba.

Wciąz tez myśle o tym czy mi uznają ta gwarancje narazie nie dopuszcza innej mysli bo przeca cuągle jeździłem z sztyca 400mm z której wystawało z ramy tylko 290mm także to musiała byc ewidentna jakas wada ramy

cieszyłem się nią 2620km od lutego wciąz się zastanwaima co zrobi jakby gwarancja została uznana i bym dostał rame to czy by jej nie sprzedac i nie kupic czegos innego bo troche moje zaufanie do gianta się zmniejszyło a były plany zakupowe innych rowerów tej marki nic pożyjemy zobaczymy narazie musze sobie skombinowac jakąs rame z mocowaniem po dtarcze albo koła pod v-ki bo pewnie reklamacja troche potrwa :(

GIANT XTC 2010 PĘKŁ © rtut



GIANT XTC PĘKŁ PĘKNIĘCIĘ KTÓREGO NIE WIDAĆ © rtut


GIANT XTC PĘKŁ PĘKNIĘCIĘ KTÓREGO NIE WIDAĆ © rtut


GIANT XTC 2010 Jeszcze jedno pęknięcie © rtut





Komentarze
rtut
| 06:48 środa, 25 lipca 2012 | linkuj Dodam jeszcze tyle, że moim zdaniem ramy z takim połączeniem jak ten xtc są po prostu źle zaprojektowane. Podobnie jest z pękającymi dolnymi linkami w zawieszeniu Regin X, które pękają na poteęge i też jakoś Giantowi ciężko się do tego przyznac.
rtut
| 06:44 środa, 25 lipca 2012 | linkuj Jak to zrobiłem? hmm powiem tyle, że zajmuje się tym zawodowo. Konkretnie zajmuje się konstrukcjami spawanymi i to nie za 1,5 tysiąca a za grube miliony np statki, dźwigi, koparki do kopalni odkrywkowych mosty itp. Z praktyki zawodowej znam sposób postępowania przy reklamacjach lub gwarancjach takich dużych rzeczy i to mi pomogło bo załatwiłem to w dokładnie ten sam sposób. "Niezależny" ekspert do, którego Giant Polska oddaje pęknięta ramę okazało się, że w ogóle nie zauważył tego pęknięcia a napisał pełno jakiś pierdół w stylu, że rama jest poniszczona poobijana pogięta i że nie była używana zgodnie z przeznaczeniem. Miała oczywiście kilka rys ale reszta rzeczy to była chyba jakaś standardowa regułka której ten Pan używał do każdej reklamacji. Napisałem więc do nich żeby mi udowodnili, że rama wyjechała idealnie prosta z fabryki (oczywiście nikt nie był w stanie tego zrobic, albo kosztowało by to Giant polskę zbyt dużo zachodu) Na koniec dołączyłem im zdjęcia, które są powyżej, które jednoznacznie pokazują, że mgr ekspert się nie zna i że rama jednak jest pęknięta. Do zdjęc dołączyłem raport z labolatorium badań nieniszczących, który jednoznacznie stwierdzał, że rama jest pęknięta. Na ramie zostały wykonane badania penetracyjne.
codeisred
| 21:49 poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | linkuj na pocieszenie powiem ci zebys pomyslal co bedzie jak juz dostaniesz nowa rame :). relacja z mojej wyprawy u mnie na profilu. pozdrawiam kolege :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa luwal
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]