Oponiarskie rozważania

Piątek, 13 sierpnia 2010 · dodano: 14.08.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj po robocie ustawiłem się z Michem na kręcenie po lesie trasa wyglądała mniejwięcej tak warszewo - podburzańska - gubałówka - dęby bogusława - pilichowo - bartoszewo - owczary - głebokie las arkoński - osowo - warszewo

Do rzeczy od 14 czerwca czyli odkąd zakupiłem opony maxxisy cross mark'i nie miałem zbytniej okazji do jeżdżenia po mokrym lesie powiedzmy, że wilgotnym i spisywały sie wyśmienicie i w terenia i na szosie. Najpierw zakupiłem wersje zwykła drutowaną tak na spróbowanie a potem zwijaną najwyższą 120 tpi. Ale po wczorajszej jeździe i dzisiajszej w błosku i po mokrych korzeniach czar tych opon prysł są świetne ale niestety tylko na suche waruki. Chyba się przeprosze z moimi starymi kendami nevegal które dwa komplety zalegaja w piwnicy jedne drutowe drugie zwijane z magicznym podpisem jonego tomaca.

Chyba niestety nie ma idelanych opon do wszytskiego tzn i do lasu i na sfalt i na suche i na mokre warunki ktos kto takie coś wymyśli będzie chyba bardzo bogotym. Z drugiej jednak strony powszechnie wiadomo nie od dziś że jak coś jest do wszytskiego to jest do d..y. Mam jeszcze w planach niedaleki przetesotwanie opon Conti moutain king i schwalbe noby nic zobaczymy na ile gotówka pozwoli ale wiem że napewno testy zaczne od najtańszych drutowych wersji a jak się sprawdza to potem pewnie kupie coś lepszego ta metoda w wypadku nevegali i crossmarków sprawdziła sie w 100%.

Jedno co wiem to toże że w dzisiejszych czasach przy obecnym zaawansowaniu technologicznymniektórych produktów na rynku w tym przypadku opon warto jest mie kilka róznych kompletów na różne okazje.